De Digitale Organisatie heeft zijn bedrijfsprocessen vergaand gedigitaliseerd en documenten gaan digitaal door de organisatie. De Digitale Organisatie faciliteert Het Nieuwe Werken.
In Het Nieuwe Werken faciliteert medewerkers van verschillende generaties met slimme technologische oplossingen, zodat mobiel en digitaal kan worden gewerkt én papier kan worden gebruikt als de medewerker dit wenst. Organisaties kunnen HNW faciliteiten zelf inrichten of als Managed Service afnemen bij leveranciers.
Op deze thema pagina wordt u geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen, onderzoeksrapporten, klantcases en oplossingen. Binnen dit thema vallen onder generieke oplossingen voor het ondersteunen van Het Nieuwe Werken, zoals als printers, multifunctionals, slimme beeldschermen en oplossingen voor print & scan management en digitaal vergaderen.
De meeste oplossingen zijn beschikbaar voor on-premise, in de cloud en als managed service.
Laatste nieuws
Blog artikelen

De emotionele kant van printers
![[Analist bijdrage] Lexmark wordt verkocht aan het Chinese Apex Technology](http://www.docufacts.nl/wp-content/uploads/2015/04/lexmark_newlogo-400x200.jpg)
[Analist bijdrage] Lexmark wordt verkocht aan het Chinese Apex Technology

Hoe regelt CCM facturering bij digitale klantcommunicatie?

Hoe maak je het belang van klantcommunicatie management (CCM) duidelijk?
Cases
White papers
Oplossingen
Leveranciers
Leveranciers en experts kunnen zich voor deelname aan dit thema aanmelden. Informeer naar de mogelijkheden.