MULTIFUNCTIONAL PRINTERS & INTERACTIVE DISPLAYS

De Digitale Organisatie heeft zijn bedrijfsprocessen vergaand gedigitaliseerd en documenten gaan digitaal door de organisatie. De Digitale Organisatie faciliteert Het Nieuwe Werken.

In Het Nieuwe Werken faciliteert medewerkers van verschillende generaties met slimme technologische oplossingen, zodat mobiel en digitaal kan worden gewerkt én papier kan worden gebruikt als de medewerker dit wenst. Organisaties kunnen HNW faciliteiten zelf inrichten of als Managed Service afnemen bij leveranciers.

Op deze thema pagina wordt u geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen, onderzoeksrapporten, klantcases en oplossingen. Binnen dit thema vallen onder generieke oplossingen voor het ondersteunen van Het Nieuwe Werken, zoals als printers, multifunctionals, slimme beeldschermen en oplossingen voor print & scan management en digitaal vergaderen.

De meeste oplossingen zijn beschikbaar voor on-premise, in de cloud en als managed service.

Laatste nieuws


Blog artikelen


De emotionele kant van printers

De emotionele kant van printers

Jawel, u leest het goed: er bestaat een emotionele kant van printers! Maar we begrijpen dat deze kant wel wat toelichting nodig heeft. Printers zijn een vanzelfsprekende verschijning geworden, waar ...
[Analist bijdrage] Lexmark wordt verkocht aan het Chinese Apex Technology

[Analist bijdrage] Lexmark wordt verkocht aan het Chinese Apex Technology

Lexmark ontstond in 1991 uit de printer business van IBM. Het stond al enige tijd te koop. De markt ging uit van een verdere consolidatie met een overname van Lexmark door bijvoorbeeld Konica ...
Hoe regelt CCM facturering bij digitale klantcommunicatie?

Hoe regelt CCM facturering bij digitale klantcommunicatie?

Overheden, bedrijven en verenigingen bieden steeds vaker hun producten en diensten aan via digitale platformen, zoals een online webshop of binnen en mobile App. Het via internet kopen van een ...
Hoe maak je het belang van klantcommunicatie management (CCM) duidelijk?

Hoe maak je het belang van klantcommunicatie management (CCM) duidelijk?

De wijze waarop een organisatie informatie verstuurt naar en informatie ontvangt van een klant of relatie blijkt van grote invloed op de prestatie en het succes van de organisatie, én ...

Cases


White papers


Oplossingen


Leveranciers



 

Leveranciers en experts kunnen zich voor deelname aan dit thema aanmelden. Informeer naar de mogelijkheden.

Aanmelden

Print Friendly