De Digitale Organisatie communiceert op een uniforme wijze met haar relaties via verschillende communicatiekanalen . De Digitale Organisatie stelt eisen aan de moderne Hybride Postkamer. Naast de de afhandeling van fysieke post en goederen verzorgt een Hybride Postkamer ook de digitale poststromen voor de organisatie.
In deze nieuwe rol bezorgt de postkamer niet alleen de fysieke post maar digitaliseert, converteert en classificeert ze de inkomende berichten en levert deze af aan het digitale bedrijfsproces voor verdere afhandeling. Daarnaast zorgt de postkamer dat de documenten en berichten worden afgeleverd bij het Digitale Bedrijfsarchief.
Op deze thema pagina wordt u geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen, onderzoeksrapporten, klantcases en oplossingen. Binnen dit thema vallen onder andere de automatisering en digitalisering van uw inkomende documenten en informatiestromen met behulp van scanners en capture oplossingen. Daarnaast oplossingen en diensten voor postverzending, zoals frankeer- en couverteersystemen, print & mail en postbezorgers.
Laatste nieuws
advertentie
Blog artikelen

Géén Nationale Digitale Brievenbus, wel privacy problemen

Is uw organisatie klaar voor de informatiestromen van de toekomst?

Primeur: Lexmark wil Kofax kopen

Maakt Minister Kamp ‘beetje domme’ keuze met aanpassing Universele Postdienstverlening?
Cases
Oplossingen
Leveranciers en experts kunnen zich voor deelname aan dit thema aanmelden. Informeer naar de mogelijkheden.