In de Digitale Organisatie komen documenten en bedrijfsinformatie via verschillende communicatiekanalen uw organisatie binnen. Fysieke documenten worden ingescand, de essentiële bedrijfsinformatie wordt herkend en gevalideerd. De achterliggende bedrijfsprocessen werken digitaal met de informatie. De informatie is gevalideerd en gereed om direct verwerkt te worden. De originele documenten wordt afgeleverd aan het Digitale Bedrijfsarchief.
Waar gaat uw digitaliseren? Bij de bron met mobile devices en capture apps, in de digitale postkamer, op de werkplek of via de multifunctional?
Op deze thema pagina wordt u geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen, onderzoeksrapporten, klantcases en oplossingen. Binnen dit thema vallen onder andere de automatisering en digitalisering van uw inkomende documenten en informatiestromen met behulp van scanners en capture oplossingen.
Laatste nieuws
Blog artikelen

Kortingsactie Canon documentscanners

Hoe digitaliseer je een organisatie in vijf stappen?

10 redenen voor Managed Print Services: 6b scannen en archiveren deel 2

10 redenen voor Managed Print Services: 6b Scannen & Archiveren deel 1
Cases
Oplossingen
Leveranciers en experts kunnen zich voor deelname aan dit thema aanmelden. Informeer naar de mogelijkheden.