In de Digitale Organisatie zijn de financiële bedrijfsprocessen vergaand geautomatiseerd en voldoen ze aan de compliance regels. Inkomende facturen worden via verschillende communicatiekanalen, zoals fysieke post en e-mail ontvangen. Deze facturen worden gedigitaliseerd in de Hybride Postkamer en de informatie op de facturen wordt automatisch herkend en aangeleverd voor verdere verwerking. Uitgaande facturen worden via Output Management aangemaakt en via het beste communicatiekanaal verstuurd.
Facturen worden gematched met bestellingen en lopende contacten, waardoor ook het accorderingsproces automatisch kan verlopen. De gedigitaliseerde originele facturen worden bewaard in het Digitale Bedrijfsarchief. Uitgaande facturen worden opgemaakt conform de huisstijl, verstuurd via het gewenste communicatiekanaal en bewaard in het Digitale Bedrijfsarchief.
Op deze thema pagina wordt u geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen, onderzoeksrapporten, klantcases en oplossingen. Binnen dit thema vallen onder andere de automatisering en digitalisering van uw inkomende en uitgaande factuurverwerking, digitalisering van uw contractenbeheer en purchase-to-pay-oplossingen.
Laatste nieuws
Blog artikelen

Purchase-to-pay – De actuele trends

Europese richtlijn e-factureren, is uw organisatie al voorbereid?

5 dingen die u over e-invoicing moet weten

Hoe kan ik elektronische factuurverwerking inzetten voor mijn organisatie?
Cases
Oplossingen
Leveranciers
Leveranciers en experts kunnen zich voor deelname aan dit thema aanmelden. Informeer naar de mogelijkheden.