De Digitale Organisatie communiceert op een uniforme wijze met haar relaties via verschillende communicatiekanalen. De klantervaring wordt mede bepaald door te communiceren met correcte gegevens op het juiste moment én via het voorkeurskanaal van de klant.
Op deze thema pagina wordt u geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen, onderzoeksrapporten, klantcases en oplossingen. Binnen dit thema vallen onder andere de geautomatiseerde generatie van correspondentie, de huisstijlbewaking, de districbutie via print, e-mail, berichtenbox en social media kanalen. Daarnaast zorgt Output Management dat documenten berichten worden afgeleverd bij het Digitale Bedrijfsarchief.
Laatste nieuws
Blog artikelen

In 5 stappen naar een Enterprise oplossing voor omnichannel klantcommunicatie

Verbeter je digitale dienstverlening met een smile
![[Analist bijdrage] Lexmark wordt verkocht aan het Chinese Apex Technology](http://www.docufacts.nl/wp-content/uploads/2015/04/lexmark_newlogo-400x200.jpg)
[Analist bijdrage] Lexmark wordt verkocht aan het Chinese Apex Technology

Veilig mailen verantwoordelijkheid van gemeente en zorg
Cases
Oplossingen
Leveranciers
Leveranciers en experts kunnen zich voor deelname aan dit thema aanmelden. Informeer naar de mogelijkheden.