KLANTCOMMUNICATIE & OUTPUT MANAGEMENT

De Digitale Organisatie communiceert op een uniforme wijze met haar relaties  via verschillende communicatiekanalen. De klantervaring wordt mede bepaald door te communiceren met correcte gegevens op het juiste moment én via het voorkeurskanaal van de klant.  

Op deze thema pagina wordt u geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen, onderzoeksrapporten, klantcases en oplossingen. Binnen dit thema vallen onder andere de geautomatiseerde generatie van correspondentie, de huisstijlbewaking, de districbutie via print, e-mail, berichtenbox en social media kanalen. Daarnaast zorgt Output Management dat documenten berichten worden afgeleverd bij het Digitale Bedrijfsarchief.

Laatste nieuws


Blog artikelen


In 5 stappen naar een Enterprise oplossing voor omnichannel klantcommunicatie

In 5 stappen naar een Enterprise oplossing voor omnichannel klantcommunicatie

Relevante communicatie is een belangrijke eis van klanten en burgers via alle beschikbare communicatie-kanalen. Het antwoord daarop is integrale klantcommunicatie. Intern vraagt het nogal wat acrobatiek als u met het ...
Verbeter je digitale dienstverlening met een smile

Verbeter je digitale dienstverlening met een smile

Overheidsdienstverlening verloopt steeds meer digitaal. In 2017 zijn alle producten en diensten digitaal aan te vragen. Alle lokale overheden hebben inmiddels een digitaal loket. Burgers en ondernemers kunnen met eFormulieren ...
[Analist bijdrage] Lexmark wordt verkocht aan het Chinese Apex Technology

[Analist bijdrage] Lexmark wordt verkocht aan het Chinese Apex Technology

Lexmark ontstond in 1991 uit de printer business van IBM. Het stond al enige tijd te koop. De markt ging uit van een verdere consolidatie met een overname van Lexmark door bijvoorbeeld Konica ...
Veilig mailen verantwoordelijkheid van gemeente en zorg

Veilig mailen verantwoordelijkheid van gemeente en zorg

Door de decentralisatie van de WMO, AWBZ en Jeugdzorg en de extra verantwoordelijkheden van gemeenten moet er veel meer informatie uitgewisseld worden tussen gemeenten en zorgverleners. Om deze vaak vertrouwelijke ...

Cases


Oplossingen


Leveranciers



 

Leveranciers en experts kunnen zich voor deelname aan dit thema aanmelden. Informeer naar de mogelijkheden.

Aanmelden

Print Friendly