Aanmelden evenement

Docufacts is voor veel professionals de belangrijkste online informatiebron om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen in het vakgebied en zich te laten inspireren door nieuwe oplossingen en diensten.

Als u een evenement organiseert is het daarom aan te bevelen deze ook op Docufacts te publiceren.

  • Congressen
  • Seminars
  • Product introducties
  • Round tables
  • Marktupdates
  • Webinar

Nog geen Docufacts Member?

Voor het publiceren van evenementen is het basis membership voldoende. Meer informatie bij Deelnemen Docufacts.

Meer promotie maken?

U kunt naast het publiceren van het evenement in de agenda en persbericht ook gebruik maken van banners en speciale vermelding op een thema pagina.

Mediapartner?

Voor organisatoren van congressen zijn er mediapartner mogelijkheden. Informeer naar de mogelijkheden via redactie@docufacts.nl

Leveranciers en dienstverleners kunnen lid worden van het Docufacts platform. Als lid van het platform kunt u gebruik maken van de verschillende publicatie en content marketing mogelijkheden.

Welke informatie aanleveren?

  • Stuur uw evenement informatie (.doc) én bijbehorend persbericht (.doc) voor publicatie aan redactie@docufacts.nl
    • Datum en de start- en eindtijd
    • Locatie
    • Titel
    • Korte omschrijving
    • Programma / agenda
    • Link naar de evenement registratiepagina
  • Voeg een promobanner of bedrijfslogo toe (460×200 pixels)
  • Geef aan tot welk thema uw evenement behoort
  • De aangeleverde documenten dienen redactioneel gereed te zijn voor publicatie

 

Samen een evenement organiseren?

Wilt u samen met Docufacts een evenement organiseren of zoekt u een dagvoorzitter of thema spreker? Neem gerust contact op.

Print Friendly