Profilering op Docufacts valt of staat met goede professionele content. Geen standaard verhaal maar content gericht op de professionele adviseur, business analist en beslisser van documentoplossingen. Professionele content wordt geschreven voor de lezer. Wat heeft de lezer aan de informatie? Hoe helpt de informatie de bedrijfsprocessen bij de lezer verder optimaliseren? Wat leert de lezer van de verstrekte informatie?
Een artikel op Docufacts heeft de volgende componenten:
- Pakkende titel
- Beeld of foto (460×200 pixels)
- Inhoudelijke tekst, eventueel beelden, verwijzende links en ingesloten video of presentaties
- Categorie toewijzing (nieuwsbericht, benoeming, agenda, vacature, oplossing, klntcase, user story en bedrijfsprofiel)
- Thema toewijzing waar het bericht bij past (algemeen en specifieke thema’s behorende bij oplossingsdomeinen)
Soorten content
Nieuwsberichten
Een nieuwsbericht geeft informatie over de organisatie en haar oplossingen, bijvoorbeeld de acquisitie van concurrent, de introductie van een nieuw product of software release. Tip: maak een speciale versie van uw standaard persbericht, speciaal voor de professionele lezer. Deze lezer heeft veelal kennis van het domein waarvoor uw oplossingen levert. Wat is bijzonder aan de nieuwe oplossing?
Benoemingen
Uw organisatie is continue in beweging. Ook onze lezers willen graag weten wie uw CEO is en welke adviseurs bij u werkzaam zijn. Een adviseur of inkoper wil graag uw organisatie leren kennen. Tip: deel de benoemingen van uw medewerkers. wat is hun nieuwe functie, wat gaan ze doen, waar komen ze vandaan, wat is hun achtergrond?
Seminars/Congressen
Organiseert u een bijeenkomst of kennissessie voor potentiële klanten? Deel met onze lezers de mogelijkheid om te ontdekken hoe oplossingen hun organisatie kunnen verbeteren.
Vacatures
Oplossingen
Klantcases
User stories
Blog
Bedrijfsprofiel