Focus op kostenreductie, maar ook op klanten!

Focus op kostenreductie, maar ook op klanten!

Focus op kostenreductie blijft belangrijk, maar door de focus op klanten is er een strategische doelstelling bij gekomen die de documentmanager als kapstok kan gebruiken voor de financiering van “zijn” digitale transitie. Maar dan moet je de toegevoegde waarde van je...
Seminar digitale factuurverwerking Rotterdam

Seminar digitale factuurverwerking Rotterdam

19 november 2015 | 09:00 – 13:00 Tijdens dit seminar laten wij u een uitgebreide demonstratie zien en vertellen wij over wat onze oplossing voor digitaal verwerken van inkomende facturen voor u kan betekenen. Ook komt een van onze klanten aan het woord en...
Multi-channel output management in de praktijk

Multi-channel output management in de praktijk

Gebruikersgemak van een multi-channel output management oplossing? Tijdens deze sessie worden twee case behandeld waarbij de implementatie van een outputmanagement oplossing heeft gezorgd voor aanzienlijke besparingen. Het gaat hierbij niet alleen om besparingen op...
Het Customer Communications Management congres 2015

Het Customer Communications Management congres 2015

Regie op klantcommunicatie Op dinsdag 24 november 2015 vindt het congres Customer Communications Management (CCM) plaats in De Reehorst, Ede. Het doel van het congres is om u te helpen met het creëren van een klantrelatie door regie op communicatie. Het centrale...
Pagina 5 van 8« First...34567...Last »