Deze sessie op het Customer Communications Management congres neemt u als bezoekers mee in de praktijk van de realisatie van het Dynamische Document Creatie platform voor de ANWB Customer Service Centers. Toenemende complexiteit van het beheer van 600 hard coded...
Focus op kostenreductie blijft belangrijk, maar door de focus op klanten is er een strategische doelstelling bij gekomen die de documentmanager als kapstok kan gebruiken voor de financiering van “zijn” digitale transitie. Maar dan moet je de toegevoegde waarde van je...
19 november 2015 | 09:00 – 13:00 Tijdens dit seminar laten wij u een uitgebreide demonstratie zien en vertellen wij over wat onze oplossing voor digitaal verwerken van inkomende facturen voor u kan betekenen. Ook komt een van onze klanten aan het woord en...
Gebruikersgemak van een multi-channel output management oplossing? Tijdens deze sessie worden twee case behandeld waarbij de implementatie van een outputmanagement oplossing heeft gezorgd voor aanzienlijke besparingen. Het gaat hierbij niet alleen om besparingen op...
Regie op klantcommunicatie Op dinsdag 24 november 2015 vindt het congres Customer Communications Management (CCM) plaats in De Reehorst, Ede. Het doel van het congres is om u te helpen met het creëren van een klantrelatie door regie op communicatie. Het centrale...
Meer dan 200 prominente klanten van Xerox uit de grafimediabranche komen op 6 en 7 oktober in Praag bijeen voor het jaarlijkse Xerox Premier Partners Congres, dat in het teken staat van zakelijke groei. Het event biedt meer dan 40 informatieve sessies aan, verzorgd...