Docufacts

Agenda

Overzicht van seminars, evenementen, opleidingen en vakbeurzen welke worden georganiseerd in Nederland en Europa.

(aanmeldingen voor de agenda richten aan redactie@docufacts.nl. informeer naar de voorwaarden)

Oct
20
Mon
2014
Managed Document Services Conferentie 2014
Oct 20 @ 8:00 am – Oct 22 @ 5:00 pm
Managed Document Services Conferentie 2014 @ Designhotel Elephant | Prague | Hlavní město Praha | Czech Republic

De Europese Managed Document Services conferentie Transform 2014 wordt dit jaar gehouden van 20 tot 22 oktober in Praag. De conferentie richt zich op alle ontwikkelingen rond Managed Print Services, Managed Workflow Services en Managed Document Services.

Ook dit jaar is Docufacts weer Media Partner van deze conferentie. Als lezer van Docufacts ontvangt u een korting van 25% op de deelname kosten (Normaal $995,- voor de 3 daagse conferentie). GEBRUIK DE CODE DF25 OM DEZE KORTING TE KRIJGEN.

Leveranciers, Distributeurs, Resellers

De markt rond de verkoop van toner supplies, printers, multifunctionals en print- en scanoplossingen verandert snel en noodzaakt veel resellers om hun strategie aan te gaan passen en als organisatie te transformeren. Deze conferentie zal daarbij in belangrijke mate ondersteuning bieden.

Op de deze internationale conferentie zijn de belangrijkste aanbieders van Document Services aanwezig en is een ‘must attent’ conferentie voor Value Added Resellers, distributeurs  en leveranciers van oplossingen op dit vakgebied die zich oriënteren op de expansie in de Europese markt.

De conferentie wordt georganiseerd door Photizo, een gespecialiseerd internationaal consultancy bureau op het gebied van Managed Document Services door middel van marktonderzoek, consultancy, trainingsprogramma’s, en business transformatie. Photizo heeft opdrachten gedaan voor de channelpartners van o.a. HP, Ricoh en Canon.

GEBRUIK DE CODE DF25 OM DEZE KORTING TE KRIJGEN.

Eindgebruikers

Ook voor eindgebruiker organisaties welke overwegen om Managed Document Services te gaan inkopen of te implementeren is de conferentie een goede mogelijkheid om zich te oriënteren op de ontwikkelingen. Voor eindgebruiker organisaties is een speciaal tarief van toepassing. Daarnaast zijn er mogelijkheden om begeleid te worden door een onafhankelijk adviseur. Eindgebruiker organisaties welke hiervan gebruik willen maken worden verzocht een e-mail te sturen aan johan.kosters@docplus.nl

Conferentie programma

Actuele informatie over de conferentie is te vinden op de speciale website Transform 2014

Oct
30
Thu
2014
CCM Congres 2014
Oct 30 all-day

Het Congres Customer Communications Management (CCM) gaat over de creatie, de levering, de opslag en het beheer van uitgaande klantcommunicatie.  Het CCM-congres volgt het congres Document Creation en Output Management (DCOM) op. Waar bij het DCOM-congres de focus lag op documentcreatie en outputmanagement worden deze onderwerpen bij CCM gezien als onderdeel van de totaalstrategie.

Het doel van het congres is om u te helpen weer grip, inzicht en controle te krijgen op uw uitgaande klantcommunicatie. Meld u direct aan en laat u inspireren.

Thema’s

Tijdens het congres Customer Communications Management komen de volgende thema’s aan bod:

  • De klant centraal stellen; wat betekent dat in de praktijk?
  • Documentcreatie en outputmanagement als onderdeel van de integrale klantcommunicatie
  • Interactieve klantcommunicatie
  • Bereiken, bedienen en binden met als doel klantloyaliteit.
  • Creëren, personaliseren en communiceren
  • Opslag, beschikbaarheid en vindbaarheid
  • Master Data Management
  • Grip, inzicht en controle op uw multichannel-communicatie.
  • Trends als big data, cloud, social media en mobility
  • Wet- en regelgeving
Nov
20
Thu
2014
Electronische factuurverwrking – seminar
Nov 20 @ 9:00 am – 1:00 pm

Zowel een demonstratie van ISP-Invoice als de ervaringen van een klant komen hier uitgebreid aan bod. Deelname is uiteraard kosteloos.
Tijdens dit seminar laten wij u een uitgebreide demonstratie zien en vertellen wij over wat onze oplossing voor digitaal verwerken van inkomende facturen voor u kan betekenen.
Ook komt een van onze klanten aan het woord en vertelt u op verhelderende wijze over het leverancierskeuze- en implementatietraject en de praktijkervaringen met onze oplossing.

Programma
Gastspreker:Menno Roodenburg – Controller – Amsterdam RAI
09:00 Ontvangst met koffie
09:30 Introductie ISProjects en ISP-Invoice – Martijn Delfgaauw – ISProjects
09.50 Demonstratie ISP-Invoice – Martijn Delfgaauw – ISProjects
10.30 Pauze
10.45 Vervolg demonstratie ISP-Invoice – Martijn Delfgaauw – ISProjects
11:30 ISP-Invoice in de praktijk – Menno Roodenburg – Controller – Amsterdam RAI
12.00 Return on Investment – Martijn Delfgaauw – ISProjects
12.15 Vragen, afsluiting en een lunch
Wilt u meer weten over de inhoud van dit seminar, lees dan het seminar leaflet.
Inschrijven: Via formulier

Nov
27
Thu
2014
Marktupdate Printers & Multifunctionals
Nov 27 @ 9:00 am – 5:00 pm
27 november 2014

Op donderdag 27 november 2014 organiseren PIANOo en Docplus de marktupdate Printers en Multifunctionals. Evenals vorige jaren hebben we weer een aantal deskundige sprekers bereid gevonden hun kennis over dit onderwerp te delen.

Voor wie

Deze bijeenkomst is gratis en alleen toegankelijk voor inkopers en vakspecialisten die werkzaam zijn bij de overheid. Hierop zullen de aanmeldingen op worden gecontroleerd.

Programma

09.00 – 09.30 Welkom met koffie en thee

09.30 – 12.00 Presentaties

  • Trends en ontwikkelingen (Johan Kosters, materiedeskundige, Docplus)
    Overheidorganisaties besteden eens in de 5 tot 7 jaar de Print Infrastructuur aan. Tijdens de sessie Trends & Ontwikkelingen worden de deelnemers bijgepraat in de belangrijkste ontwikkelingen in deze productcategorie.
  • Scope van de aanbesteding  (Peter van der Vecht, directeur, Datascan)
    Naast de hardware, toner en onderhoud maken software en managed services in toenemende mate onderdeel uit van de aanbestedingen. Het aandeel software kan oplopen tot wel 30% van de contractwaarde. Welke software componenten zijn er en welke keuzes kunnen de aanbestedende diensten hierin maken? Wat is Managed Print Services?

12.00 – 13.00  Lunch

13.00 – 16.30 Presentaties

  • Printen? Wij werken digitaal! (René Joor, directeur, The Message Company)
    Organisaties maken steeds meer gebruik van digitale werkprocessen en communiceren in toenemende mate via digitale kanalen. Zijn multifunctionals dan nog wel nodig? Deze sessie gaat in op de ontwikkelingen binnen organisaties, de gevolgen van digitale werkprocessen en multichannel communicatie en plaatst de rol van de printers en multifunctionals binnen deze ontwikkelingen.
  • Dan stappen we toch naar de rechter! (Ingrid van de Berge, aanbestedingsadvocaat, Nysingh)
    Steeds vaker spant een Inschrijver een rechtzaak aan of dient een klacht in bij aanbestedingen van printers en multifunctionals. De mogelijkheid om een rechtszaak aan te spannen is onderdeel van een Europese Aanbestedingsprocedure en dus niet op voorhand uit te sluiten. Op voorhand hierop anticiperen kan wel. Hoe specificeer je? Wat mag wel en niet tijdens de NVI fase? In deze sessie worden een aantal actuele uitspraken behandeld en worden valkuilen besproken en tips gegeven om de juridsche risico’s te minimaliseren.
  • Planning en aanpak (Johan Kosters, materiedeskundige, Docplus)
    In de praktijk beginnen aanbestedende diensten te laat met de voorbereiding en wordt men gedwongen gebruik te maken van de dure verlengoptie in het lopende contract. Wanneer kan de inkoper het beste beginnen met de voorbereiding en welke stappen zullen moeten worden gezet om tot een succesvolle aanbesteding te komen. Deze sessie geeft inzicht in de praktijk van de aanbesteding van printers en multifunctionals.

16.30 – 17.30  Borrel

Netwerken

Tijdens de lunch en de afsluitende borrel is er gelegenheid om te netwerken met andere deelnemers en individueel te spreken met de deskundigen.

Datum en Locatie

27 november 2014, (9:00 – 17:30 uur)

Van der Valk Hotel Breukelen
Stationsweg 91
3621 LK Breukelen

Aanmelden voor deelname

Dec
31
Wed
2014
CHIPKNIP STOPT
Dec 31 – Jan 1 all-day
CHIPKNIP STOPT

Gebruikt uw organisatie de CHIPKNIP voor het betalen van kopie, print en scan? De Chipknip stopt per 1-1-2015 als betaalmiddel. U heeft tot 1-10-2014 om een alternatief te implementeren.