‘s-Hertogenbosch, 7 april 2008 – Everest, ontwikkelaar en aanbieder van innovatieve softwareoplossingen voor efficiënte business processen, heeft Erik Jansen (40) benoemd tot marketingmanager. In zijn nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor de implementatie en coördinatie van de marketingstrategie van Everest, zowel nationaal als internationaal.

De afgelopen vier jaar is Erik werkzaam geweest als accountmanager bij Everest, waar hij verantwoordelijk was voor het relatiebeheer van key-accounts. In het verleden heeft hij diverse commerciële functies bij innovatieve bedrijven binnen de IT-sector bekleed.

“Als ontwikkelaar van bedrijfszekere en innovatieve software-oplossingen verdient Everest een duidelijke profilering”, aldus Erik Jansen. “Door onze Dynamic Business Process Management oplossing kunnen bedrijven hun klanten in ieder klantcontact direct en op maat bedienen. In mijn functie als marketingmanager is het mijn taak Everest nog beter op de kaart te zetten en nieuwe doelgroepen en markten aan te boren.”

Kees Buisman, algemeen directeur Everest: “Wij maken op dit moment een sterke groei door, niet alleen in Nederland, maar ook internationaal. Om dit in goede banen te leiden is het essentieel een sterke marketingstrategie neer te zetten. Om deze strategie uit te voeren en te coördineren hebben wij een marketingmanager aangesteld. Erik kent de organisatie goed en door zijn jarenlange ervaring in commerciële functies is hij de geschikte persoon voor deze functie.”

Rate this post

Print Friendly