Eindhoven, 11 januari 2010 – VDD IQware, ontwikkelaar en leverancier van het ECM-systeem Hyarchis.Net, heeft Steven Jocken (30) aangesteld als Customer Support Engineer. In deze functie is hij het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers van Hyarchis.Net. Met zijn jarenlange ervaring op het gebied van klantsupport kan VDD IQware met zijn aanstelling de service naar haar klanten uitbreiden.

Steven heeft zijn ervaring opgedaan als ‘junior below the line marketing executive’ bij de Belgische energieleverancier SPE en als medewerker klantendienst bij de energieleverancier Lampiris. In zijn functie bij SPE was hij verantwoordelijk voor de interne online support van HDC, de document composition bouwsteen van Hyarchis.Net, dat toen onder de naam Docalot bekend was. Hier leerde hij het product kennen en ontstond zijn enthousiasme voor IT.

“Toen VDD IQware mij benaderde over deze functie, was ik direct enthousiast”, aldus Steven. “Door mijn ervaring met het product en de organisatie via mijn eerdere werkgever vind ik het heel leuk om hier nu zelf werkzaam te zijn. VDD IQware is een leuke, jonge organisatie waarin ik veel vrijheid krijg om mijn kennis over communiceren met klanten te delen en te gebruiken om verbeteringen door te voeren. Ik zie het dan ook als een uitdaging het klantcontact naar een nog hoger niveau te tillen.”

Andre van der Doelen, algemeen directeur van VDD IQware: “Goede klantcontacten staan hoog op de agenda. Met de aanstelling van Steven zijn wij in staat dit verder te professionaliseren. Door zijn kennis van onze, relatief nieuwe, document composition bouwsteen, is hij in staat klanten op maat te ondersteunen. In de nabije toekomst zal hij het gehele productportfolio van Hyarchis.Net onder zijn hoede nemen.”

Rate this post

Print Friendly