UTRECHT 6 oktober 2009. DHL Global Mail gaat in Nederland Reader’s Digest, ‘s-werelds meest gelezen magazine, bezorgen. Daarvoor zijn na een intensieve testperiode onlangs de contracten getekend.

DHL Global Mail gaat voor ons niet alleen het magazine bezorgen, maar ook een belangrijk deel van ons totale direct mail pakket’, zegt Susan Duinhoven, managing director voor de Benelux. ‘We hebben wel eerst uitvoerig de bezorgkwaliteit van verschillende postaanbieders getest. DHL Global Mail leverde ons de beste prijs/prestatie verhouding, zoals dat zo mooi heet. Daarom zijn wij met hen een contract voor een langere periode aangegaan. Ons magazine verschijnt in 57 landen. In ons land worden er tien keer per jaar zo’n 120.000 exemplaren verstuurd. Daarnaast versturen wij vrijwel wekelijks naar verschillende doelgroepen direct mail om onze boeken, muziek en andere catalogiproducten te verkopen. Die oplagen variëren van zo’n 80.000 tot 100.000 stuks. Het magazine en direct mail zijn voor ons, naast online, belangrijke media. Post blijft vooralsnog onze hoofdmoot en DHL Global Mail is daarvoor voor ons een belangrijke partner geworden’.


Rate this post

Print Friendly