Wat vinden uw klanten eigenlijk van uw correspondentiebeleid? U – of in ieder geval uw organisatie – stuurt jaarlijks een grote hoeveelheid documenten naar uw klanten. Of dat nu gaat om transactieoverzichten, jaarafrekeningen, polissen of facturen, deze documenten zijn voor uw klanten van waarde. Maar hoe is dit binnen uw organisatie georganiseerd? Ligt deze verantwoordelijkheid enkel bij het IT-management of neemt uw Business-management hierin ook haar verantwoordelijkheid? Met andere woorden hoe zit het met uw correspondentiemanagement?

Geen concessies

Het op de juiste manier samenstellen van – doorgaans – complexe documenten is niet altijd even eenvoudig. Zeker niet wanneer deze informatie uit verschillende databronnen moet komen en de ‘levering’ van deze documenten onder tijdsdruk staat. Want u weet als geen ander dat de time-to-market van uw correspondentie net zo belangrijk is als de onberispelijke juistheid van de inhoud.
Duidelijk is dat u aan beiden geen concessies kunt doen. En dit voorbeeld is nog maar slechts een combinatie van twee factoren, wat als we daar nog eens zaken als transpromo of on-demand aan toevoegen?

Document Output Management

Congres

Op 10 november aanstaande organiseert Heliview Conferences voor u het congres Document Output Management & Document Creation. Dit congres, waaraan kosteloos kan worden deelgenomen door eindgebruikers, staat geheel in het teken van het correspondentiemanagement van uw organisatie.

De praktijk; leerzame cases

Maar liefst zes gerenommeerde organisaties, waaronder ABN-Amro, geven tijdens het congres een kijkje in hun zogenaamde output-keuken. Zo krijgt u onder andere inzicht in het ontwikkelings- en productieproces van het Uniform Pensioen Overzicht van Achmea, laat Martin van der Par van De Friesland Zorgverzekeraar zien hoe zij een tijdsbesparing van 200% hebben behaald en krijgt u inzicht in de klantgerichte communicatie van energiemaatschappij Electrabel

Het congres wordt georganiseerd in samenwerking met de meest toonaangevende marktpartijen op het gebied van output management. Daarnaast zijn er diverse eindgebruikende organisaties en kennispartners op het gebied van klantcontact en klantbeleving aan het congres verbonden. Deze unieke combinatie levert een zeer waardevol en gevarieerd lezingenprogramma.


Klantbeleving

Centraal tijdens het congres staat de beleving en de ervaring van de klant in relatie tot uw uitgaande documentenstroom. Om hier meer inzicht in te krijgen delen Hans Kardol van KSi Onderzoek & Advies en Prof.dr. Ed Peelen van het adviesbureau voor marketing en strategie hun ervaringen en visies met u. Na afloop van dit congres heeft u gegarandeerd een andere kijk gekregen op de impact van uw correspondentie op uw klanten. U heeft geleerd hoe u dit beter en efficiënter kunt managen en u heeft inzicht gekregen in de ROI van de systemen die u daarbij kunnen ondersteunen.

Kosteloze deelname

Als eindgebruiker (niet-aanbieder van producten of diensten op het gebied van output management) kunt u kosteloos deelnemen aan het congres. Inschrijven hiervoor kan via de website www.heliview.nl/conferences. Op deze website vindt u onder andere ook het volledige congresprogramma en een overzicht van de marktpartijen die verbonden zijn aan het congres.

Inlichtingen/vragen: Jasper Lazet, Business Unit Manager, Heliview Conferences, 076-5484000, jasper.lazet@heliview.nl



Rate this post

Print Friendly