Strategy Partners: papieren communicatie blijft de belangrijkste vorm van klanteninteractie

Woerden, 6 oktober 2009 – Grafische ondernemers, informatiemanagers en documentspecialisten staan dagelijks voor de uitdaging complexe informatiestromen in goede banen te leiden. Grote hoeveelheden digitale data moeten worden verwerkt tot drukwerk van hoge kwaliteit. Kennis van zaken en techniek is daarbij onmisbaar. Om te voorkomen dat deze printprofessionals de aansluiting missen, organiseert Ricoh in samenwerking met de vakbladen Graficus en VIP het evenement ‘Documents on Track’.

Ricoh
Met de recente integratie van de hoogvolume expertise van Infotec richten de specialisten van Ricoh zich specifiek op de grafische industrie en de centrale repro afdelingen binnen organisaties en ondernemingen. Ricoh beschikt bij de optimalisering van gecompliceerde documentgerelateerde processen over een breed portfolio aan software, hardware en grafische vakkennis. Daarom is Ricoh Production Printing de aangewezen partner voor deze printprofessionals.

Sprekersprogramma
Tijdens ‘Documents on Track’ presenteren Ricoh, Graficus en VIP op donderdag 5 november een interessant programma met toonaangevende sprekers in de Rijtuigenloods in Amersfoort.
Grafisch vakspecialist Henk Gianotten geeft een overzicht van de actuele trends en ontwikkelingen in de wereld van grafisch document management. Hij gaat bovendien dieper in op het belang van de ISO 12647 standaard als het gaat om kleurbeheersing en huisstijlbewaking, bijvoorbeeld bij de introductie van de nieuwe huisstijl door de overheid.

Documentspecialist Hans Kaashoek van Strategy Partners Nederland constateert dat papieren communicatie de belangrijkste vorm van klanteninteractie blijft en buigt zich over de vraag waar menig opdrachtgever voor staat: uitbesteden of zelf doen?

Zijn collega Oscar Dubbeldam brengt de mogelijkheden op het gebied van ‘ transpromo’ in kaart: technisch is het geen probleem, maar wie zit er op te wachten?

En onderzoeker Richard van Hoorn presenteert de resultaten van zijn pas voltooide onderzoek naar ‘Management van veranderingen in drukkerijen’. Hij geeft daarbij inzicht in strategische succesfactoren, zoals het gebruik van web-to-print, procesautomatisering middels JDF en de stijl van ondernemen.

Aanmelden
Ricoh, Graficus en VIP nodigen u graag uit voor dit unieke evenement, waar ook ict-ondernemer Prins Bernhard jr. als speciale gast aanwezig zal zijn.
Op www.productionprinting.nl staat alle informatie over Documents on Track en daar kunt u zich direct aanmelden voor twee sessies naar keuze.


Rate this post

Print Friendly