Dit engelstalige IDC whitepaper van 38 pagina’s (gesponserd door NeoPost, 2006) geeft een uitstekend overzicht van de aspecten welke spelen bij het inrichten van Output Management van extern klantgerichte documentgeorienteerde communicatieprocessen.

Voor professionals die overwegen of bezig zijn met het stroomlijnen van de klantcommunicatie  levert dit document inzicht in de trends en ontwikkelingen en voordelen van documentproces automatisering en een handig hulpmiddel voor het opstellen van de business case.

Ondere andere wordt uitgewerkt:

  • Als gevolg van de complexe multichannel communicatie moeten organisaties hun klantcommunicatie strategy reviewen
  • Output Management Automatisering helpt grote en kleine organisaties bij stroomlijnen van hun bedrijfscommunicatie
  • De snelle toename van het aantal communicatiekanalen vraagt een best-of-bread implementatie strategy
  • Innovatieve organisaties realiseren concurrentievoordelen
  • Output Management kan samenwerken met bestaande enterprise applicaties
  • Kostenbesparing en Time-to-market zijn critische succesfactoren voor bedrijven

Als bijdrage voor het beschikbaar stellen wordt een vergoeding gevraagd van E1,50. Eenvoudig te voldoen via SMS of iDEAL.

Download Output Management Whitepaper

Rate this post

Print Friendly