KODAK Capture Pro Software met innovatieve features voor databasecompatibiliteit en bestandsindexering

Bunschoten, 28 juli 2009 – De nieuwste versie van KODAK Capture Pro Software – versie 2.0 – biedt bedrijven meer scanningsmogelijkheden en optimaliseert documentgedreven processen. KODAK Capture Pro Software versie 2.0 werkt samen met uiteenlopende soft- en hardware en omvat gebruiksvriendelijke scanfuncties om zo de medewerkersproductiviteit en operationele efficiëntie te verhogen. KODAK brengt deze nieuwe softwareversie begin september 2009 op de markt.

Capture_Pro_CD_Cover_Doc_LVersie 2.0 van Capture Pro Software ondersteunt KODAK-scanners en andere veelgebruikte scannermodellen. De applicatie is gericht op het versnellen van bedrijfskritische processen die afhankelijk zijn van het tijdig en betrouwbaar omzetten van brondocumenten in specifieke informatie. De nieuwe uitgave omvat een zoekfunctie voor databases, die het eenvoudiger maakt om indexvelden te valideren en te vullen met data uit Open Database Connectivity-bronnen (ODBC). Dit zorgt voor meer flexibiliteit. Daarbij biedt het bedrijven de mogelijkheid om minder handmatig te indexeren en zo de nauwkeurigheid van de datavastlegging te vergroten.

Net als voorgaande versies bevat versie 2.0 wederom een uitbreiding op het aantal

uitvoerformaten. Zo is nu EMC Documentum toegevoegd aan de al beschikbare documentmanagement- en elektronische documentmanagementsystemen (ECM), waaronder Microsoft Sharepoint Server. De opties voor het invoeren van afbeeldingen en data in deze systemen zijn beschikbaar op de standaardversie en in de application programming interface (API) die beschikbaar is voor het uitgebreide netwerk van ISV-partners van KODAK. Deze verrijkingen vergroten de mogelijkheden van dit platform voor een aantal scanomgevingen: van scannen op afdelingsniveau tot en met scannen van grote batches.

“Met versie 2.0 van Capture Pro Software kunnen organisaties nog beter voorzien in hun scanbehoeften. Daarnaast kent de software een snellere Return On Investment doordat bedrijven hiermee kosten kunnen besparen door voort te bouwen op mogelijkheden van hun huidige scanningsapparatuur”, zegt Hauke Fast, Product Manager EAMER bij Document Imaging, Business Solutions & Services, Eastman Kodak Company. “Dit is de meest recente stap van KODAK, waarbij we samen met onze kanaalpartners een breed assortiment van oplossingen voor documentdigitalisering aanbieden. Hiermee kunnen klanten uitdagingen aangaan op het gebied van informatiemanagement, die ontstaan door overheidregels, verwachtingen van klanten en zakelijke eisen.”

De nieuwe softwareversie ondersteunt het KODAK-initiatief om zijn oplossingen in te zetten in gedistribueerde omgevingen. Capture Pro Software versie 2.0 biedt veelzijdige en krachtige features voor het automatisch importeren, verwerken, indexeren en opleveren van beelden die door verschillende apparaten zijn vastgelegd. Hiertoe behoren multifunctionele apparatuur en gespecialiseerde toestellen, zoals scanners voor grote formaten en netwerkscanners, bijvoorbeeld het KODAK Scan Station 500.

Met zijn allesomvattende productdiensten en lage operationele kosten zorgt Capture Pro Software versie 2.0 voor een lage Total Cost of Ownership (TCO) en een snelle Return On Investment (ROI). Bedrijven kunnen de software aanschaffen vanaf een licentiebedrag van 483 euro per jaar. Dit aanbod is inclusief een jaar Software Assurance. De nieuwe scansoftware biedt bedrijven ongelimiteerde scanmogelijkheden – KODAK rekent geen ‘kosten per klik’, maar een totaalbedrag. Deze oplossing omvat ook de ongelimiteerde output van doorzoekbare PDF bestanden, zonder dat dit extra kosten met zich mee brengt. De software is eenvoudig te installeren en vereist minimale training, wat zorgt voor extra kostenbesparingen. KODAK Service and Support biedt klanten ook nog eens wereldwijde ondersteuning.

Capture Pro Software versie 2.0 heeft minimaal een pc nodig met een PENTIUM IV, 2.8 GHz (of vergelijkbare) CPU (Computer Processing Unit), één gigabyte (GB) systeemgeheugen en één gigabyte aan vrije schijfruimte. De oplossing wordt ondersteund door Microsoft Windows XP SP2 en SP3 (32-Bit) en Microsoft Windows Vista al dan niet met SP1 (32-bit).

Alle KODAK-producten worden ondersteund door KODAK Service and Support. Bij deze divisie werken meer dan drieduizend professionals in ruim 120 landen. KODAK Service and Support is een toonaangevende multivendor leverancier van geïntegreerde services, waaronder advies-, installatie-, onderhouds- en ondersteuningsdiensten op het vlak van commercieel drukwerk, grafische communicatie, beeldverwerking en dataopslag. De professionals van KODAK Service and Support zijn speciaal opgeleid voor het leveren van diensten waarmee organisaties hun kosten kunnen beheersen, hun productiviteit optimaliseren en de bedrijfsrisico’s beperken.

Voor meer informatie: www.kodak.com en volg de blogs en meer via www.kodak.com/go/followus.


Rate this post

Print Friendly