Amsterdam, 23 juli 2009 – ZyLAB, een innovatieve ontwikkelaar van Information Access Solutions, presenteert een nieuwe educatieve whitepaper. Hierin wordt aangegeven waarom de juiste enterprise search functionaliteiten in het huidige economische klimaat erg belangrijk zijn. Tevens wordt aangegeven waaraan de juiste tools moeten voldoen.


Op dit moment bestaan er slechts twee specifieke toepassingen in de enterprise search markt met groeipotentie: toepassingen die worden gebruikt om de gevolgen van de kredietcrisis te onderzoeken èn toepassingen die organisaties gebruiken als onderdeel van hun verdediging bij onderzoeken naar hun activiteiten in de financiële wereld.


Hoewel een groot gedeelte van de economie wankelt en men de IT-budgetten aanscherpt, blijven organisaties investeren in enterprise search. Zelfs wanneer er sprake is van weinig ruimte in de begroting, realiseren financiële (of daaraan gerelateerde) instellingen zich dat ze toch in staat moeten zijn om de kosten te dekken voor het beheren van documenten en informatie die gerelateerd zijn aan een onderzoek of rechtszaak. Goede enterprise searchtools voegen de meeste waarde toe aan een organisatie ter verbetering van de operationele efficiëntie en verzekeren naleving van procedures.


Inhoud van Whitepaper

Factoren die spelen bij de financiële crisis
Specifieke informatie vinden binnen enorme en diverse archieven
Behandeling van vertrouwelijke informatie
Rekening houden met de omvang van een onderzoek
Anticiperen op de ontwikkeling van transparantie en verantwoordelijkheid
· De juiste enterprise searchtool kiezen

· Informatie vinden waarvan niet bekend is dat je ernaar op zoek bent

· Tools ter verbetering van de enterprise zoek functionaliteiten.


“Het is van groot belang dat organisaties weten dat er, naast de internet zoekmachines, gerichte en specifieke enterprise search is die zorgt voor behoorlijke tijd- en kostenbesparingen”, zegt Dr. ir. Jan Scholtes, algemeen directeur van ZyLAB. “De meest geavanceerde tools kunnen meer dan alleen woordzoekopdrachten uitvoeren – ze zoeken via complexe patronen en kenmerken, die zorgen voor betere zoekresultaten en betere analyse van data. Dit levert nuttige informatie op die anders wel eens onvindbaar zou kunnen zijn.”


De volledige whitepaper is beschikbaar op: www.zylab.com



Rate this post

Print Friendly