Visie
Uw visuele identiteit vormt een belangrijke factor voor een goede reputatie. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat een sterke reputatie de concurrentiepositie verbetert, de verkoop bevordert, beter personeel aantrekt en voor beursgenoteerde ondernemingen tot een hogere beurswaarde leidt. Onze visie is dan ook dat ‘bedrijven die er beter uitzien beter presteren’.

Missie
Wij hebben de ambitie om bedrijven te helpen er beter uit te zien, nu en in de toekomst. Om deze missie uit te voeren hebben wij het vakgebied visual identity management ontwikkeld. Wij helpen u in het verkennen, implementeren en beheren van uw visuele identiteit. Hoe groot onze rol is, bepaalt u zelf.

Kernwaarden 
Wij zijn trots op wat we bereikt hebben. We zijn marktleider en pionier in het vakgebied visual identity management. Maar succes is nooit vanzelfsprekend. Om onze kwaliteiten zoals inzet, goed kunnen luisteren, teamwork, scherpte, ondernemersbloed en innovatiezin hoog te houden hebben we deze vertaald naar drie kernwaarden: empathie, ondernemen en uitstekend presteren. Door deze kernwaarden te blijven ontwikkelen willen wij ook in de toekomst de leidende rol in het vakgebied vervullen.

Rate this post

Print Friendly