Hilversum, 24 januari 2017 – Xillio, leverancier van het Content ETL Platform, heeft Marc Glomb aangesteld als vice president business development. Met zijn nieuwe aanstelling wordt Marc verantwoordelijk voor het verder uitbouwen en aanboren van nieuwe strategische OEM-partnerships. Marc zal werken vanuit Xillio’s kantoor in San Francisco.

Er is een groeiend bewustzijn in de markt dat het niet haalbaar is om alle informatie in één content repository op te slaan. Hierdoor zal de vraag naar content integratie expontentieel stijgen in de komende jaren en Xillio wil hier een leidende rol in spelen. Veel van de toekomstige OEM partners zitten in Silicon Valley. Xillio’s Enterprise Content Integratie platform biedt de mogelijkheid om content uit meerdere contentbronnen centraal aan te bieden via één integratiepunt, zowel on-premises, cloud en legacy content management systemen.

Marc heeft zijn sporen verdiend in meerdere business development functies bij diverse, bekende enterprises, zoals bij ZixCorp, Salesforce and EntropySoft. Marc heeft zeer veel kennis van de markt en heeft een bewezen trackrecord in het sluiten van complexe OEM deals.

Marc Glomb over zijn aanstelling: “Dit is voor mij een geweldige kans om mijn vaardigheden op het gebied van business development en partner management toe te passen in een markt die behoefte heeft aan een oplossing zoals Xillio die biedt. De focus ligt vooral op het verder uitdragen van de meerwaarde van het platform, zoals snelle toegang tot bedrijfskritieke content die verspreid is opgeslagen op gefragmenteerde contentbronnen. Ik kijk ernaar uit om samen met mijn collega’s bij Xillio de rol van vice president business development te vervullen.

Rate this post

Print Friendly