Onlangs introduceerde DDi Information Automation Engineers uit Hoofddorp de Transaction Robot voor Document Processing. Met het inzetten van de Robot zet een organisatie de (eerste) stap naar een digitale transformatie. Alle binnenkomende berichten worden gedigitaliseerd, volautomatisch geclassificeerd en toegevoegd aan de juiste processen (workflow). Nu gaat DDi een stap verder door de Transaction Robot te koppelen aan hun Proces Manager voor het vastleggen en controleren van bedrijfsprocessen.

DDi Proces Manager stuurt je bedrijfsprocessen

Zodra de Transaction Robot een bericht geclassificeerd heeft is bekend waar het over gaat, van wie het afkomstig is en wat ermee moet gebeuren. Op basis hiervan maakt de Transaction Robot een werkopdracht en koppelt deze aan de juiste bedrijfsprocessen.

Organisaties die hun bedrijfsprocessen efficiënter willen inrichten en tegelijkertijd handmatige handelingen willen reduceren kunnen hiervoor de DDi Proces Manager inzetten. Van tevoren worden de processen ontworpen in de workflow designer door het aanleggen van de gewenste business rules. Zodra dit is ingesteld doorloopt ieder bericht, automatisch het juiste proces, bewaakt door de Proces Manager. Ze zet de taken uit en verstuurd automatisch berichten, notificaties en reminders als betrokkenen hun taken niet hebben uitgevoerd. Tegelijkertijd kan iedere geautoriseerde medewerker op ieder gewenst moment de status van een dossier raadplegen in de Proces Manager.

Op de achtergrond wordt ieder document centraal opgeslagen in de Document store, gekoppeld aan het juiste dossier met de juiste metagegevens. Bovendien wordt ieder document full text doorzoekbaar gemaakt. Instelbare autorisaties zorgen voor optimale beveiliging en regels bepalen welke medewerkers toegang hebben tot welke documenten.

 

Rate this post

Print Friendly