Drievoudig FIA Formula OneTM Drivers’ World Champion Lewis Hamilton schittert in een humoristische reclamespot die door Epson is opgenomen. In Lewis Gets Inked komen alle voordelen van de nieuwe EcoTank-printer aan bod. Het filmpje is te bekijken via Epson’s website en YouTube-kanaal.

Het actiefilmpje speelt zich af op het hoofdkantoor van Formule 1-renstal MERCEDES AMG PETRONAS en toont een actiescène waarin Lewis in slow-motion door een storm van papier rent, alvorens in meerdere kleuren inkt besproeid te worden.

Het filmpje werd opgenomen in samenwerking met MERCEDES AMG PETRONAS ter ere van Epson’s EcoTank-printer lancering en vestigt de aandacht op de revolutionaire inktank-technologie en de grote hoeveelheid inkt die met de printer wordt meegeleverd. De voordelen van EcoTank-printers – veel printen zonder het vervangen van cartridges – komen aan bod in het filmpje, dat onderdeel is van een multichannel contentstrategie, bestaande uit de Lewis Gets Inked campagne film en een reeks behind-the-scenes materialen.

Als officieel Team Partner voorziet Epson MERCEDES AMG PETRONAS van expertise op het gebied van inkjetprinters, scanners, 3LCD-projectoren en wearables, waaronder smartglasses. De vrolijke toon van de Lewis Gets Inked-campagne betekent een wereld van verschil met eerdere gezamenlijke campagnes, waarin de voortdurende zoektocht naar innovatie en hoge kwaliteit-producten centraal stond. Epson’s gebruik van innovatieve technologie om resultaten te behalen is in lijn met wat de huidige FIA Formula One World Champions™ nastreven in de sport en dit is één voorbeeld van de nauwe samenwerking van het team met Epson om innovatie te tonen.

Lewis Hamilton: “Ik krijg elk seizoen de kans om aan een aantal interessante projecten van onze partners deel te nemen, maar ik moet zeggen dat dit één van de meest ongebruikelijke tot nu toe is. De shoot met Epson voor de EcoTank-printer was ontzettend leuk; ik hou ervan om buiten mijn comfortzone te treden. Er is nooit eerder 400 liter inkt naar me gegooid, dus ik liet het maar gebeuren en het resultaat mag er zijn!”

Maria Eagling, Director of Marketing bij Epson Europe: “Het innovatieve EcoTank-systeem heeft de printwereld op zijn kop gezet, dus wilden we een reclamefilm die net zo verrassend en gedenkwaardig is. Epson staat bekend als een merk dat kwaliteit, innovatie en prestaties hoog in het vaandel heeft staan, dus zullen mensen van ons geen vrolijke actiespot verwachten. We zijn erg blij met de medewerking van het MERCEDES AMG PETRONAS-team. Lewis Hamilton brengt zijn natuurlijke charisma en stijl mee, en helpt ons een andere kant van Epson te laten zien.”

Over de crew

Epson werkte samen met Citizen Films. Managing Director Gretchen Shoring was producer, Rollo Hollins regisseur. Het team van Machine Shop zorgde voor special effects. Rina Yang trad op als director of photography en voorzag de film van haar unieke touch.

Over EcoTank
Met de meegeleverde inkt van Epson’s EcoTank ET-3600 kunnen gebruikers tot 11.000 pagina’s in zwart/wit en kleur printen[1]. De extreem lage kosten per pagina en het gebruiksgemak zorgen voor een baanbrekende ervaring. Deze alles-in-één printer drukt het equivalent af van gemiddeld 72 inktpatronen. De EcoTank ET-3600 is sinds september 2016 verkrijgbaar.

Bekijk het filmpje op: https://youtu.be/W3ONxVwF7b4

Rate this post

Print Friendly