ELO Digital Office toont tijdens het Return on Information event op 29 november 2016 ELO Business Solutions. Deze omvatten het factuur- en contractbeheer en gaan uit van gestandaardiseerde best practice-oplossingen. Op deze manier zijn de bedrijfsoplossingen snel geïmplementeerd en gebruiksklaar. De Enterprise Content Management (ECM) leverancier heeft deze nu op het gebied van evaluatie, tracking en samenwerking geoptimaliseerd. Bovendien zijn er nieuwe features toegevoegd rondom de ‘employee self-service’.

Alle ELO Business Solutions hebben een dashboard voor tracking en het maken van verschillende evaluaties. De oplossing voor contractbeheer bijvoorbeeld geeft een overzicht van alle lopende contracten inclusief de condities en ziet toe op naleving van betalings- of opzegtermijnen. Bovendien is er een tijdbalk die volledig inzicht biedt in de onderlinge relaties tussen contracten. Een voorbeeld hiervan is een arbeidscontract voor bepaalde duur met een daaraan gekoppeld autoleasecontract dat ruim op tijd moet worden opgezegd.

Verder zijn er mogelijkheden om samen te werken bij het opstellen van contracten. Zo maakt de documentenfeed van de component ‘ELO Collaboration’ het mogelijk content en documenten uit te wisselen en samenwerking in teams te vergemakkelijken. Daarnaast geeft deze ook de wijzigingshistorie van een document evenals de daarmee verbonden processen aan. Gebruikers kunnen nu ook intekenen om specifieke informatie te ontvangen, bijvoorbeeld in het geval van contractwijzigingen of -aanvullingen.

De Business Solutions zijn afgestemd op ‘employee self-service’, want vaak hebben medewerkers maar een deel van alle beschikbare functies nodig. Daarom kunnen nu afzonderlijke goedkeuringsprocessen zoals het aanvragen van verlof in een tegel worden weergegeven. Deze kan in een intranet of soortgelijke portal worden geïntegreerd en zo eenvoudig toegankelijk worden gemaakt voor medewerkers. “Met de nieuwe integratiemogelijkheden brengen wij afzonderlijke ELO-functies direct in Microsoft SharePoint of een willekeurig intranet portal. Medewerkers kunnen zo met één klik vakantie aanvragen of reiskosten declareren”, aldus Nils Mosbach, hoofd van de afdeling Business Solutions.

De ELO Business Solutions kunnen ook via smartphones en tablets worden gebruikt en gekoppeld aan andere software, zoals Enterprise Resource Planning (ERP).

Rate this post

Print Friendly