ELO Digital Office heeft zijn nieuwe ELO Business Solutions gelanceerd. De gestandaardiseerde best practice-oplossingen zijn gebaseerd op gevestigde, geperfectioneerde concepten en maken zodoende een eenvoudige en snelle toepassing mogelijk. De ELO-systemen voor Enterprise Content Management (ECM) kunnen exact aan de individuele eisen van een klant aangepast en dienovereenkomstig uitgebreid worden. Echter, in sommige gevallen zijn standaarden beter geschikt als uitgangspunt, bijvoorbeeld wanneer het gaat om scenario’s als de bewerking van binnenkomende facturen. Want deze onderscheiden zich in de praktijk door algemene standaardprocessen. Dat is precies wat de ELO Business Solutions als uitgangspunt nemen.

Het spectrum van oplossingen reikt van factuur-, bezoekers- en contractmanagement tot en met elektronisch dossierbeheer met behulp van het zogenoemde e-dossier. De ELO Business Solutions beschrijven hiervoor best practice-uitgangspunten die laten zien hoe de desbetreffende processen in het bedrijf kunnen worden gestroomlijnd. In wezen profiteren daarmee de gebruikers van de ervaringen en optimalisaties van bestaande projecten, en krijgen zo een solide uitgangsbasis.

Zo verloopt de bewerking van binnenkomende facturen meestal volgens een standaardproces: ontvangst factuur, automatische gegevensextractie, formele controle, vakkundige vrijgave, factuurverificatie en overdracht aan een ERP systeem. Dit standaardproces pakt de ‘ELO Business Solution Invoice’ op. Maar ook hier biedt ELO voldoende flexibiliteit, zodat de gebruiker dit proces met behulp van voorgeconfigureerde bouwstenen en gebruikersinterfaces met enkele klikken naar eigen behoefte kan aanpassen.

“Het is ons doel om nieuwe standaarden vast te leggen met betrekking tot gebruikerservaring, flexibiliteit en het samenspel met specifieke applicaties”, aldus Nils Mosbach, hoofd van de afdeling Business Solutions. “Daarbij worden telkens onze ervaringen uit duizenden succesvolle projecten evenals de meest actuele onderzoeksresultaten in de nieuwe ontwikkeling van een ELO Business Solution opgenomen. Als resultaat ontstaat een oplossing die de gebruikerservaring in het middelpunt plaatst en voldoet aan de meest uiteenlopende klanteisen.”

Voor elke ELO Business Solution heeft ELO speciaal aangepaste dashboards en evaluatieschermen ontwikkeld, die telkens gebruikmaken van de nieuwste webtechnologieën en usability-kennis. Het resultaat: snel inzetbare oplossingen en meer efficiëntie bij het afhandelen van de noodzakelijke taken.

De ELO Business Solutions zijn gebaseerd op de ELO-kerncomponenten en kunnen naadloos worden geïntegreerd zowel in ELOprofessional voor het MKB als ELOenterprise voor grotere bedrijven en concerns. Verder maken ze gebruik van de beproefde multi-client strategie en zijn ze geschikt voor mobiele devices.

Het aanbod aan oplossingen zal continu worden uitgebreid. In de volgende stap staat personeelsmanagement op de agenda.

Rate this post

Print Friendly