Een dossier als één geheel digitaliseren is operationeel het makkelijkst. Alles in één keer door de scanner, slechts enkele indexsleutels toevoegen en klaar is kees. Dat de gebruiker daarna eindeloos moet scrollen om het juiste document te vinden is van later zorg.

Scanning en classificatie op documentniveau vraagt meer voorbereiding en kennis van zaken bij het classificeren. Hierdoor zijn de kosten van een digitaliseringsslag doorgaans hoger en daardoor vaak een reden om dit niet te doen. Voor de gebruiker is het gebruiksgemak en de gerichte informatievoorziening van classificatie en ontsluiting op documentniveau een enorm pluspunt.

Direct de juiste informatie beschikbaar hebben voorkomt eindeloos bladeren, versnelt de directe afhandeling en verbetert zo de te leveren service. Met de Migrato Document Classifier kunnen digitale documenten nu vrijwel volledig automatisch en juist worden geclassificeerd. Hierdoor wordt de digitale transformatie van dossiers naar echte gebruikersgerichte informatie zonder extreme kosten realiseerbaar.

Dit voor allerlei informatie in dossiervorm zoals personeelsdossiers, patiëntendossiers, pensioendossiers en klantdossiers. Maar ook voor de digitale aanwas van documenten in email, op Fileshares en SharePoint sites. Hiermee wordt de digitale transformatie naar één goede informatiehuishouding versnelt en blijft de aanwas tevens onder controle.

U zaken altijd op orde; niet alleen tijdens kantooruren maar vierentwintig uur per dag en zeven dagen per week.

Rate this post

Print Friendly