Ricoh en DocDigit bundelen hun krachten en ervaring op het gebied van outsourcing services rondom het digitaliseren van documentprocessen.
De totaaloplossing die hiermee geboden wordt, draagt bij aan betere digitale documentprocessen, waardoor klanten kostenefficiënter en flexibeler kunnen werken.

“De hoeveelheid informatie die iedere dag beschikbaar komt, neemt nog steeds sterk toe. We zien bij organisaties dan ook een grote behoefte om documentprocessen steeds slimmer en efficiënter in te richten”, zegt Herman Keijsers, Director IT & Outsourcing Services bij Ricoh Nederland. “We ontzorgen onze klanten met het digitaliseren van documenten en informatie, zoals facturen, dossiers, formulieren, post en enquêtes. Door de samenwerking met DocDigit breiden we onze dienstverlening op dit vlak verder uit, en kunnen we data nog sneller digitaliseren en integreren in de processen van de klant.”

Alex Boonen, Directeur bij DocDigit zegt: “Ricoh biedt organisaties een totaaloplossing voor het verwerken en digitaliseren van onder andere declaraties, facturen en vele andere documenten. DocDigit biedt hierop een toevoeging in de vorm van hoogwaardige data-entry in een systeem dat aansluit op ieder gewenst proces van de klant. Zo kunnen klanten hun data op een efficiënte manier digitaliseren.“

Herman Keijsers: “Naast groei op de voor Ricoh belangrijke werkgebieden printing en production printing, is onze strategie gericht op het uitbouwen van onze positie als IT-dienstverlener. Diensten als IT-werkplekbeheer, outsourcing services en communication services worden een steeds groter en belangrijker onderdeel van ons portfolio. De samenwerking met DocDigit onderstreept dit.”

Rate this post

Print Friendly