Elektronisch factureren zorgt voor een volledig automatisch factuurverwerkingsproces, mits het goed wordt gedaan. In de praktijk zien we toch dat veel organisaties beweren ‘elektronisch’ te factureren maar de facturen nog scannen en vervolgens uitlezen met OCR-software. Allesbehalve elektronisch en bovendien een tijdrovend en foutgevoelig proces.

Succesvol elektronisch factureren is wanneer de ontvangst, verwerking en validatie van de facturen volautomatisch en 100% correct verloopt. Dan wordt er pas echt een kostenbesparing gerealiseerd en een efficiencyslag gemaakt.

Maar hoe werkt dit precies? Hoe stap je eenvoudig en geruisloos over op elektronisch factureren?
Hoe krijg je de leveranciers mee? Wat voor impact heeft dit op de huidige ICT-omgeving? Zo zijn er tal van vragen die wij in het whitepaper beantwoorden!

Vraag het whitepaper van Nexus Verus snel aan via onderstaande link.

http://aanvraag.nexusverus.com/whitepaper-elektronisch-factureren

 

Whitepaper: In 5 stappen succesvol elektronisch factureren
4.33 (86.67%) 3 votes

Print Friendly