MailSupport uit Zoetermeer is van naam veranderd. Het bedrijf met twintig man personeel gaat verder onder de naam DM+. Dat heeft eigenaar en directeur Jeroen Balke vandaag bekendgemaakt in een mailing aan relaties.

“Een goede bedrijfsnaam is een verhaal van één woord,” schrijft hij in zijn aanbiedingsbrief. “Slechts enkele letters drukken uit wie je als bedrijf bent, wat je doet en waar je voor staat. Omdat MailSupport zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld van dienstverlenend productiebedrijf tot fullservice  directmarketingbureau, hebben wij geconcludeerd dat onze naam niet meer het verhaal is dat wij willen vertellen. Vanaf nu zijn wij DM+.”

Resultaat
DM+ genereert marketingresultaat, legt Balke kort en bondig uit. “Dit doen we door het bedenken, ontwikkelen en runnen van crossmediale Direct Marketing Campagnes. Van strategie en ontwerp tot verzending en opvolging. Pakkende campagnes met maar één doel: een bak verse leads bezorgen bij bedrijven die willen groeien.”
De onderneming, gevestigd aan de Loodstraat, begon in 1991 als enveloppenvuller, maar ontwikkelde zich steeds meer in de richting van DM. “Succesvolle Direct Marketing Campagnes beginnen met papier en bezorgen bedrijven na digitale opvolging nieuwe klanten,” vertelt Balke. “DM+ is een DM-bureau én DM-fabriek in één en gespecialiseerd in de effectiefste vorm van DM: crossmediale campagnes met Postcards en Selfmailers.”

Nieuw pand
Naast een nieuwe naam en een nieuw logo is ook de website (www.dmplus.nl) en het kantoorpand volledig vernieuwd. Sommige zaken blijven hetzelfde: bedrijven kunnen ook nog gewoon bij DM+ terecht voor het drukken, sealen en verzenden van hoge oplages post. Eigenaar Balke kan echter niet  wachten om samen met bedrijven creatieve DM-campagnes te ontwikkelen. Crossmedia is daarbij het sleutelwoord. Dat klinkt heel hip, maar het gaat Balke om resultaat.
“Crossmedia is wat ons betreft niet meer of minder dan Direct Mail met digitale opvolging, waarbij alles wordt aangestuurd vanuit één centrale database.” Crossmediale campagnes wérken, weet Balke.  “Zowel in het vinden van nieuwe- als behouden van bestaande klanten zijn ze uiterst effectief. Dat blijkt ook uit internationale onderzoeken.”

Rate this post

Print Friendly