De term “informatie-overload” is meer dan een halve eeuw geleden verzonnen door de sociaal wetenschapper Bertram Myron Gross. Het is een concept waar bijna iedereen iets mee heeft, vooral in de hyper-connected, digitale wereld van nu. Naar schatting is wereldwijd 90% van alle informatie in de afgelopen twee jaar geproduceerd. In feite wordt elke dag opnieuw 2,5 triljoen bytes aan data geproduceerd. Dit staat gelijk aan 10 miljoen op elkaar gestapelde blue ray-discs met een totale hoogte van vier keer de Eiffeltoren[1].

Hoewel het gemiddelde bedrijf deze hoeveelheid data nog niet hoeft te verwerken, is het van cruciaal belang om controle te krijgen over hoe informatie wordt vastgelegd en beheerd. Om deze uitdaging aan te gaan, heeft Kodak Alaris een reeks uitbreidingen gedaan binnen zijn softwareportfolio die bedrijven en overheden helpen om hun digitale transformatie te versnellen. Kodak Info Input Express en Kodak Info Input Solution v4.0, die een nieuwe mobiele app hebben, bieden een vereenvoudigde en veilige oplossing om de strijd aan te gaan met de overweldigende hoeveelheid data waar mensen mee om moeten gaan en die bedrijven belemmeren in hun bedrijfsprocessen.

“Het vastleggen van documenten is niet nieuw. Om de snelheid van het moderne zaken doen te kunnen bijhouden, hebben bedrijven oplossingen nodig waarmee ze snel en eenvoudig ongestructureerde informatie vanaf papier kunnen halen. Op deze wijze kan er gebruik gemaakt worden van een gemeenschappelijke workflow,” aldus Emma Isichei, Worldwide Category Director, Capture Solutions, Kodak Alaris Information Management. “Wat ooit een lineair en een gereguleerd proces was, is nu uitgegroeid tot een dynamische workflow die een grote hoeveelheid gestructureerde en ongestructureerde data kan beheren. Dit kan nu op een eenvoudige manier, zonder veel kosten te hoeven maken voor maatwerkaanpassingen. Het uitgebreide Info Input-portfolio richt zich op de uitdagingen en mogelijkheden die geboden worden door de groei van systemen die via het internet met elkaar verbonden zijn, onafhankelijk van de bedrijfsomvang.”

Mobiel capture introduceren in de zakelijke wereld van nu

De nieuwe Info Input Solution v4.0 is een web-based toepassing voor het efficiënt vastleggen en integreren van documenten in bestaande bedrijfsapplicaties. Bedrijven die Info Input implementeren, kunnen sneller reageren op klanteninteracties, brengen hun kosten omlaag en profiteren van de productiviteit van web-based bedrijfstoepassingen. Deze oplossing levert enorme besparing, omdat er gebruik wordt gemaakt van “thin clients”. Hierdoor kunnen IT-afdelingen de exploitatie en de ondersteuning van Info Input zelf in beheer nemen. Bovendien wordt er bespaard op kosten voor licenties per gebruiker en de kosten per scanklik.

Info Input Solution 4.0 ondersteunt complexe workflows mobile capture voor nog meer flexibiliteit. Bijvoorbeeld verzekeringsagenten die regelmatig op andere locaties claims indienen, kunnen gegevens nu ook elders vastleggen en deze een bedrijfsproces of workflow laten doorlopen alsof ze op kantoor zijn.

De extra voordelen bestaan uit:

  • Centrale toegang, wat inhoudt dat IT-afdelingen vanaf één centraal punt op eenvoudige manier de instellingen voor alle scanners en workflows binnen het bedrijf kunnen regelen;
  • Offline scannen op externe locaties met weinig netwerkcapaciteit, wat zorgt voor meer flexibiliteit en gemak voor medewerkers;
  • Meer mobiliteit omdat Info Input niet op een pc geïnstalleerd hoeft te worden;
  • Medewerkers in de buitendienst kunnen met mobiele apparaten informatie vastleggen, indexeren en automatisch naar de juiste workflow versturen.

Betere en flexibelere MKB-mogelijkheden voor het vastleggen van informatie

Info Input Express Software voldoet aan de eisen en wensen van medewerkers in het MKB gedistribueerd scannen. Het helpt tijd te besparen door taken binnen de hele organisatie centraal te beheren en biedt mogelijkheden om specifieke gebruikersgroepen aan te maken.

De extra voordelen bestaan uit:

  • Indexering op basis van eerder gebruikte gegevens om ervoor te zorgen dat de gebruiker tijd bespaart en consistente instellingen kiest door de gebruiker te laten kiezen in een lijst van eerder ingevulde waarden;
  • Verwerking via een webserver, die organisaties ondersteunt kosten en de complexiteit van updaten van desktopsoftware te besparen;
  • De mogelijkheid om gebruikersgroepen aan te maken en om de activiteiten te specificeren waaruit deze gebruikers kunnen kiezen, wat zorgt voor gezamenlijk gebruik van gegevens en een betere samenwerking.

Info Input is nu overal leverbaar. Ga voor meer informatie naar KodakAlaris.com/go/InfoInputNews.

Rate this post

Print Friendly