Sinds de oprichting in 1957 is Pondres uitgegroeid tot een van de grootste direct-mailbedrijven van Nederland. De laatste jaren hebben we ons bovendien gespecialiseerd in datagedreven klantcommunicatie (CCM), fysiek en digitaal. Om ons hoge ambitieniveau binnen zowel CCM als print, mail en fulfilment (PMF) te kunnen waarmaken, hebben wij onze dienstverlening begin dit jaar intern onderverdeeld in twee Business Units: CCM en PMF.

Voor de Business Unit PMF is Hans van Iersel in januari 2016 begonnen als directeur. Hans heeft jarenlange managementervaring, met name binnen de logistieke operatie. Zijn ervaring en kennis op het gebied van productontwikkeling, procesverandering en leiderschap maken Hans een geschikte directeur voor de Business Unit PMF. Onder zijn leiding zal de Unit verder vorm en inhoud gaan krijgen, zodat we aan de vragen van onze opdrachtgevers kunnen blijven voldoen.

Hans van Iersel deelt de ambities van Pondres: “Toen ik jaren geleden voor het eerst in contact kwam met Pondres was ik al onder de indruk van de kwaliteiten en innovatieve kracht van het bedrijf. Ik heb dan ook veel zin om met mijn team de nieuwe Business Unit PMF in te richten. Mijn streven is te zorgen voor tevreden en loyale klanten; door te voldoen aan hun vraag, maar ook te ontdekken hoe klanten ons ervaren als hun partner in business en onze dienstverlening continu te verbeteren.”

Pondres is een toonaangevende speler in de markt van direct mail en investeert volop om deze positie te behouden. Om die reden zijn recentelijk drie nieuwe couverteermachines geplaatst bij Pondres. Dankzij deze snelle machines kunnen orders efficiënter worden afgehandeld. Bovendien zijn er voor zowel C5- als C4-machines met closed loop beschikbaar; iets wat steeds belangrijker wordt. Zo kunnen wij garanderen dat de juiste documenten in de juiste envelop worden verpakt; een grote toegevoegde waarde voor onze klanten.

Rate this post

Print Friendly