De wereld digitaliseert. Ook in de markt zien we de behoefte verschuiven van (alleen) fysieke verwerking naar de verzorging van het volledige klantcommunicatieproces: Customer Communication Management (CCM). Pondres speelt in op deze behoefte en stelt persoonlijke, relevante klantcommunicatie centraal. Zowel in CCM als in print, mail en fulfilment streeft Pondres naar een toppositie op de Nederlandse markt. Daarom hebben wij onze dienstverlening begin dit jaar intern onderverdeeld in twee Business Units: CCM en print, mail en fulfilment (PMF).

Om te kunnen blijven groeien in onze digitale dienstverlening wordt er volop geïnvesteerd in nieuwe kennis en kunde. Zo is Bert Alblas inmiddels in dienst getreden als Manager Business Consultancy. Bert Alblas is zeer ervaren op het gebied van Customer Communication Management. Zo heeft hij grote bedrijven geadviseerd en complexe implementaties begeleid in het ontsluiten van legacy systemen met CCM-oplossingen. Naast consultancy omtrent ons CCM-platform zal hij zich gaan richten op de IT-architectuur binnen Pondres.

Bert Alblas is enthousiast over de innovaties binnen Pondres: “Pondres is één van de weinige bedrijven in ons vakgebied die echt de keuze maken om vol te investeren in CCM. Het team is fors uitgebreid met jong en ervaren talent; dit getuigt van lef en visie. Ik geloof in een markt die vraagt om hoogwaardige CCM-specialisten, en Pondres is zo’n specialist. In dit team kan ik mijn kennis en ervaring maximaal inzetten, zodat we samen mooie oplossingen voor onze klanten kunnen realiseren.”

Behalve Bert zijn er recentelijk ook drie GMC Developers aangenomen, wat de capaciteit van ons GMC Competence Center aanzienlijk vergroot. In dit Center kunnen klanten zien hoe GMC-software in de praktijk gebruikt wordt, waarna we ze begeleiden en support bieden bij de inzet van de software in hun eigen bedrijf. Op die manier kunnen we blijven innoveren en geven we optimaal invulling aan de strategie van Pondres.

Rate this post

Print Friendly