Tegenwoordig willen klanten zelf kiezen op welke manier ze communiceren met organisaties. Ze willen alleen die informatie ontvangen die ze relevant vinden, en via het medium van hun voorkeur. Dat kan een smartphone zijn, een tablet of pc. Daarbij kan het onder meer gaan om pdf’s, e-mails, webportalen of social media. En soms gewoon op papier. En dat allemaal waar en wanneer de veeleisende klant van vandaag de dag dat wil. 

customer-communications-manager-chart

De juiste informatie ontsluiten

Maar het gaat niet alleen om output (naar de klant). Ook voor input (vanuit de organisatie) heeft dit consequenties. Want hoe krijgen medewerkers de juiste informatie, zorgvuldig op die ene klant afgestemd, uit hun systemen? Bijvoorbeeld voor het samenstellen van een scherp financieringscontract voor een nieuwe auto, een voorstel voor een voordelige hypotheek of een aanbieding voor de beste verzekering? Sommige informatie is opgeslagen in een ERP-systeem, andere in Office-documenten of in stapels e-mails, andere weer ergens anders.

Eén krachtig communicatieplatform

De Kofax Customer Communications Manager is één krachtig communicatieplatform waarmee bedrijven en andere organisaties hun klanten écht aan zich kunnen binden. Doordat deze technologie is geïntegreerd in de achterliggende logistieke en administratieve processen, verloopt het hele proces efficiënter en beter. Alle uitgaande communicatie is met behulp van templates eenvoudig af te stemmen op de vereiste voorschriften en huisstijlen.

Hogere klantbeleving

Als klanten hun wensen en eisen wijzigen, of als de marktomstandigheden veranderen, kan een bedrijf in realtime een zorgvuldig aangepast voorstel produceren. Dat verhoogt de klantbeleving en de waardering van klanten, waardoor bedrijven hen beter, en langduriger, aan zich kunnen binden. Omdat de software bijzonder krachtig, flexibel en gebruiksvriendelijk is, zijn medewerkers in staat om bijna geheel onafhankelijk van de IT-afdeling te communiceren.

Nieuwsgierig geworden?

Wilt u meer informatie over de Kofax Customer Communications Manager? Lees verder op onze website of neem direct contact op met onze afdeling Sales via sales@docspro.nl of telefonisch via 0172-419334.

Rate this post

Print Friendly