Deze sessie op het Customer Communications Management congres neemt u als bezoekers mee in de praktijk van de realisatie van het Dynamische Document Creatie platform voor de ANWB Customer Service Centers.

Toenemende complexiteit van het beheer van 600 hard coded standaardbrieven

De Customer Service Centers werden geconfronteerd met een toenemende complexiteit van het beheer van 600 hard coded standaardbrieven in Oracle. Hierdoor hoge beheerkosten en lange doorlooptijden bij wijzigingen. Het ANWB CCM platform bood de mogelijkheid om dit beheer te optimaliseren én de efficiëntie van documentcreatie voor de call center medewerkers te verbeteren.

Hogere kwaliteit van klantcorrespondentie

Het grootste voordeel van de dynamische document creatie bleek echter de hogere kwaliteit van de klantcorrespondentie, een persoonlijke brief passend bij het klantgesprek en bovendien direct klaar voor verzending en archivering. Het platform is inmiddels volledig geïntegreerd binnen de call center systemen en operationeel voor ANWB Hulpverlening en het Ledenservicecentrum.

De traditionele afdeling Documentlogistiek en Repro is met een succesvolle transitie bezig en verantwoordelijk geworden voor vrijwel alle Document Input & Output Services bij de ANWB.

Uw spreker John Alberts

Deze lezing wordt gegeven door John Alberts, Manager Document Logistiek bij de ANWB. Wilt u deze interessante keynote ook bijwonen? Meld u dan direct aan voor deelname aan dit congres op ccm.heliview.nl.

Rate this post

Print Friendly