Gebruikersgemak van een multi-channel output management oplossing? Tijdens deze sessie worden twee case behandeld waarbij de implementatie van een outputmanagement oplossing heeft gezorgd voor aanzienlijke besparingen.

Het gaat hierbij niet alleen om besparingen op het gebied van directe kosten, maar ook op indirecte kosten.

  • Hoe worden kosten bespaard?
  • Op welke manier is outputmanagement een oplossing voor digitale communicatie met de klant?
  • Jeroen Putter, Manager Software & Solutions Benelux van Neopost praat u bij.

    Neem deel aan het congres
    Wilt u ook in één dag bijgepraat worden over de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van klantcontact via fysieke informatiestromen? Bezoek dan het congres Customer Communications Management. Meld u nu alvast aan en laat u inspireren!

    Altijd op de hoogte?
    Wilt u altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws over het congres Customer Communications Management? Volg ons dan via Twitter #CCM15 of @HeliviewConf.

    Bekijk het meest up-to-date programma en het laatste nieuws op de website: ccm.heliview.nl

    Rate this post

    Print Friendly