Regie op klantcommunicatie

Op dinsdag 24 november 2015 vindt het congres Customer Communications Management (CCM) plaats in De Reehorst, Ede. Het doel van het congres is om u te helpen met het creëren van een klantrelatie door regie op communicatie.

Het centrale onderwerp tijdens dit congres is Regie op klantcommunicatie. De door internet verbonden wereld zorgt voor nieuwe uitdagingen. Denk aan klanten die communicatie eisen via verschillende kanalen op verschillende tijdstippen, het outsourcen van printstraten en trends als omni-channel, multi-channel en customer centricity. Daarbij eist de business ook nog een snellere dienstverlening.

Krijg antwoord op klantcommunicatievraagstukken
Alles moet efficiënter, effectiever en goedkoper. Hoe pakt u dit concreet aan? Wat betekent dit voor uw organisatie? Waar ligt de verantwoordelijkheid? Het congres Customer Communications Management gaat over de creatie, levering, opslag en het beheer van complexe persoonlijke klantcommunicatie.

Uw dagvoorzitter Maricken Hengeveld
Maricken Hengeveld neemt op 24 november de dagvoorzittersrol op zich. Naast haar rol van directeur voor PvKO werkt Maricken vanuit het marketingbureau CiRi Marketing samen met haar collegae aan het realiseren van klantgerichte marketingstrategieën- en projecten.

Bekijk het meest up-to-date programma en het laatste nieuws op de website: ccm.heliview.nl

Rate this post

Print Friendly