Voor waardecreatie binnen organisaties wil iedereen op de klantrelatie zitten. Dit vereist een vergaande creatie van klantdata, zowel bij aanvang als gedurende de klantrelatie.

  • Wat mag bijvoorbeeld wel en niet bij een omnichannel-aanpak?
  • Waar moet u op letten vanuit juridisch perspectief?
  • Tijdens het Customer Communications Management congres op 24 november 2015, geeft onder andere Louis Jonker, advocaat IT bij Van Doorne, een keynote over de juridische aandachtspunten die komen kijken bij waardecreatie door klantprofilering.

    Belangrijk aspecten die tijdens deze keynote aan bod komen zijn:

  • identificatie en authenticatie
  • profilering
  • privacy
  • Over Louis Jonker
    Louis houdt zich bezig met het verlenen van juridisch advies binnen de gehele cyclus van ICT-projecten en -transacties, van de voorbereiding tot aan contractonderhandelingen en ondertekening.

    Neem deel aan het congres
    Wilt u ook deze keynote bijwonen? Bezoek dan het congres Customer Communications Management. Meld u nu alvast aan op https://ccm.heliview.nl/ en laat u inspireren!

    Rate this post

    Print Friendly