Toshiba is volop in beweging en het ontzorgen van klanten staat hoog in het vaandel. Om de klanten nog professioneler van dienst te zijn, is Toshiba overgestapt op de service cloud van Toshiba, e-BRIDGE Cloud Connect (ECC).

Toshiba Active System Monitoring (ASM) is de slimme dienst die het beheer van de MFP’s volledig uit handen neemt. Tellerstanden en toner- en servicemeldingen van de MFP worden automatisch naar Toshiba verstuurd. De klant hoeft geen administratieve taken, zoals het doorgeven van tellerstanden en het bestellen van nieuwe toner, uit te voeren. Toshiba weet precies wanneer een systeem toe is aan preventief onderhoud, dankzij de accurate tellerstanden en de servicemeldingen. Dit verhoogt de beschikbaarheid van de MFP en de klant krijgt altijd op tijd de juiste toner toegestuurd. De klant hoeft geen voorraad meer aan te houden en bespaart op voorraadkosten en voorraadruimte.

Werkwijze
Met Toshiba’s service cloud, e-BRIDGE Cloud Connect, wordt via een beveiligde uitgaande internetverbinding, buiten werktijd, belangrijke informatie uitgewisseld tussen het multifunctionele systeem en de beveiligde service cloud van Toshiba. Bijvoorbeeld tellerstanden en toner- en servicemeldingen, maar ook configuratie instellingen. Daarnaast kan Toshiba taken inplannen in de service cloud die de multifunctional, zonder tussenkomst van de servicedienst, uitvoert. Hiermee kunnen buiten kantoortijden wijzigingen, zoals systeeminstellingen of firmware updates, worden doorgevoerd in het printerpark, zonder dat gebruikers hier hinder van ondervinden.

Rapportages
Met ECC ontvangt Toshiba meer exacte data van de e-BRIDGE systemen. Toshiba kan hierdoor betere analyses van de systemen maken voor de rapportages voor klanten.

Rate this post

Print Friendly