Xerox lanceert een nieuwe cloudapplicatie CitySight®. Op basis van data analytics helpt de applicatie parkeerbeheerders hun werkbelasting beter te beheersen, slimmere keuzes te maken als het gaat om controles en optimaliseert tevens handhavingsteams. CitySight automatiseert processen die parkeerwachters voorheen handmatig moesten verwerken, zoals werkuren, routes contacten en het uitschrijven van parkeerboetes. Dit gebeurt door middel van een logboekmechanisme.

Teammanagers kunnen aan de hand van data betere tijdschema’s ontwikkelen en resources optimaal inzetten. Dit realiseert een betere doorstroom van het verkeer, beschikbare parkeerplekken worden verzekerd en de veiligheid wordt gewaarborgd. Doordat CitySight meer transparantie biedt, kunnen teammanagers daarnaast ook sneller serviceverzoeken inwilligen en klachten oplossen.

Jo Van Onsem, Group President International Public Sector bij Xerox: “CitySight brengt een extra laag van zichtbaarheid en transparantie aan in de handhaving, waardoor parkeerbeheerders effectiever en dynamischer kunnen werken. Door gebruik te maken van data analytics wordt inzicht verkregen in verschillende productiviteitniveaus. Dit geeft teammanagers en handhavers een helder beeld van alle werkzaamheden die parkeerwachters per shift uitvoeren en parkeerwachters kunnen op hun beurt efficiënter en meer gefocust te werk gaan. Zij kunnen sneller reageren op problemen, zodat uiteindelijk de stad veiliger én minder druk wordt.”

Beschikbaarheid
CitySight is per direct wereldwijd verkrijgen als onderdeel van de Urban Mobility oplossingen van Xerox.

Rate this post

Print Friendly