Onlangs heeft DDi versie 3 van haar document software in gebruik genomen. Zo ook de vernieuwde Digitale Postkamer speciaal ontwikkeld voor de assurantiebranche. Om bestaande en potentiele klanten kennis te laten maken met de nieuwe software organiseert het software bedrijf uit Hoofddorp op 23 juli een webinar Digitale Postkamer waarin wordt getoond hoe de verzekeringspost efficiënt verwerkt kan worden.

Digitale Postkamer voor assurantiebranche
Financiële dienstverleners wisselen dagelijks veel informatie uit met klanten en leveranciers. Polis correspondentie, schadeformulieren, offertes, prolongatiedocumenten, enzovoort. Allemaal informatie die binnenkomt via verschillende media. Het uitzoeken en ordenen van al deze “verzekeringspost” neemt veel tijd in beslag. Zonder dat men er altijd weet van heeft, liggen werkopdrachten te lang onbehandeld op een bureau, in een mailbox, ergens op een server of in de Cloud. Informatie is hierdoor vaak niet compleet en up-to-date. Wat weer ten koste gaat van het servicelevel van de organisatie.

Met de inzet van de Digitale postkamer van DDi wordt ieder bericht een logische werkopdracht. Via de workflow – geïntegreerd met CRM/ERP/HRM e.a. applicaties – doorloopt deze automatisch de juiste werkprocessen. Zonder omwegen en onnodige handelingen vindt ieder document zijn weg door de organisatie, processen en primaire informatiesystemen.

Webinar Snel verwerken van provinciale post
Tijdens een webinar op 23 juli 2015 om 11.00 uur demonstreert DDi hoe bovenstaand proces eruit kan zien met hulp van haar Digitale Postkamer. Bezoekers krijgen een online demonstratie vanaf hun eigen werkplek waarin de belangrijkste functionaliteiten en nieuwste features van de software aan bod komen. Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven voor de webinar via http://ddi.nl/workshop-digitale-postkamer-voor-de-assurantiebranche/.

Rate this post

Print Friendly