Begin van dit jaar sprak Inventive Designers, een Antwerps bedrijf dat met Scriptura Engage eigen software ontwikkelt voor communicatie met klanten via verschillende kanalen, zijn ambitie uit zich meer te gaan concentreren op de internationale markt. Hieruit volgde de aanstelling van Dries Buytaert (Drupal en Acquia) tot de raad van bestuur en Pieter Casneuf (Adam Software) en Omar Mohout (Sirris) als adviseurs. Om hun strategische focus voor Scriptura Engage mogelijk te maken verkochten CEO Joke Dehond en CEO-CTO Klaas Bals in maart van dit jaar hun software-oplossing IntelliStamp.

Een nieuwe stap voor de beoogde internationale groei is de aanstelling van Richard Rülke als International Channel Manager. Richard gaat nieuwe partnerrelaties uitbouwen en de gevestigde Scriptura Engage partners ondersteunen in hun doelstellingen. Hierbij aansluitend zal hij ook het partnerprogramma verder ontwikkelen. Richard brengt 13 jaar ervaring naar het Belgische bedrijf op het gebied van Customer Communications Management (CCM) en heeft gelijkaardig functies bekleed bij vooraanstaande bedrijven als EMC2, Lexmark en Isis Papyrus.

CEO Joke Dehond: “Richards rol is cruciaal in de groei- en go-to-market-strategie van Scriptura Engage. Met hem hebben we iemand aan boord die perfect weet wat partners, en ook klanten, in de multichannel communicatie nodig hebben. Ik ben er zeker van dat zijn kennis en persoonlijkheid mee onze voetafdruk op de internationale markt zal vergroten.”

Rülke over zijn uitdaging: “Mobiele devices zijn het standaard communicatiemiddel geworden en voor CCM-software is hier een bijzonder belangrijke taak weggelegd. Ik vervoeg me bij een software-aanbieder die vandaag reeds in staat is aan deze mobiele revolutie te beantwoorden. Met het mature Scriptura Engage platform en dankzij de jarenlange ervaring en toekomstgerichte visie van Inventive Designers (Gartner Cool Vendor in 2014) ben ik ervan overtuigd dat mijn nieuwe werkgever tot een van de belangrijkste CCM-leiders op de markt zal groeien de komende 2 jaren. Ik zal graag mijn steentje bijdragen, in eerste instantie door nieuwe partners te zoeken die onze digitale visie delen.”

Rate this post

Print Friendly