HEERHUGOWAARD, 27 mei 2015 – Nic. Oud heeft Zelos Direct Mail BV overgenomen. Daarmee vergroot Nic. Oud zijn aandeel in de markt van creatie en productie van direct mail in 1-op-1 communicatie.

Volgens Patrick Oud, algemeen directeur van Nic. Oud past de overname uitstekend bij de ontwikkelingen die het bedrijf ontplooit op het gebied van ‘targeting’. “Zelos is sterk gefocust op de productie van direct mail-uitingen met vergaande personalisatie. Juist op dit punt zetten we momenteel sterk in binnen onze bedrijfspijler Targeting”. Zo heeft Nic. Oud onlangs geïnvesteerd in de allernieuwste technologie met een fullcolour rotatie-inkjetmachine en afwerking. “Hiermee kunnen we onze opdrachtgevers optimaal bedienen met individueel drukwerk. Door de toevoeging van Zelos aan ons bedrijf breiden we onze dekking in de markt verder uit.”

Over Nic. Oud
Nic. Oud is al ruim 35 jaar toonaangevend in direct mail en fulfilment. Vanuit de vestiging in Heerhugowaard wordt gewerkt met 160 vaste medewerkers voor bedrijven in heel Europa. Het dienstenaanbod is verdeeld in vier ‘pijlers’: Print & Mail, Fulfilment, Weblogistics en Targeting.

Rate this post

Print Friendly