Datagedreven klantcommunicatie wordt steeds belangrijker voor bedrijven en organisaties. Ieder mens is immers uniek en verdient een bijzondere en persoonlijke benadering. Pondres speelt hier in toenemende mate op in door klantbehoeften en -beleving centraal te stellen. Dit realiseert Pondres door te innoveren in digitale, datagedreven communicatie. Om deze ontwikkeling een grotere impuls te geven, zijn nieuwe aandeelhouders aangetrokken.

Sinds 1957 is Pondres uitgegroeid tot een belangrijke speler op het gebied van klantcommunicatie. Om de klantbeleving te verbeteren, kiest Pondres ervoor zich te richten op de volledige customer journey: wij verzorgen en begeleiden datagedreven digitale communicatie, maar wij bieden ook print-, mail- en fulfilmentoplossingen, de diensten waarvoor bedrijven al decennialang bij Pondres terecht kunnen. In toenemende mate heeft Pondres daarbij zowel de rol van uitvoerder als die van regisseur over het volledige communicatieproces.

Jeroen Beckers, algemeen directeur en aandeelhouder van Pondres, heeft vertrouwen in de weg die Pondres met haar nieuwe strategie is ingeslagen: “Mensen hebben steeds meer behoefte aan een persoonlijke benadering. Wij bieden onze klanten de diensten die zij nodig hebben om in deze behoefte te voorzien. Dit kan gaan om het beheren en verrijken van klantdata, het verzorgen van de boodschap, het kiezen van het kanaal, of de realisatie van de omnichannel marketing. Hiermee verzorgt Pondres feitelijk de hartslag van klantcommunicatie.”

Data-gedreven klantcommunicatie

Data-gedreven klantcommunicatie

Met ingang van april 2015 slaan Jeroen Beckers en Fase3, samen de nieuwe aandeelhouders van Pondres, de handen ineen om de reeds ingezette transformatie van Pondres te versnellen. De kennis en kunde van Fase3 maken het mogelijk om op strategische domeinen snel vooruitgang te boeken. Fase3: “Met haar nieuwe strategie is Pondres toe aan de volgende stap. Fase3 gelooft in deze strategie en wil hier graag een actieve bijdrage aan leveren.” De combinatie van de huidig algemeen directeur Jeroen Beckers en Fase3 zorgt voor continuïteit en nieuw elan, een fundament waarop Pondres ten behoeve van haar klanten verder kan bouwen aan haar strategie.

Over Pondres
Door persoonlijke aandacht en een intensieve samenwerking ontzorgt Pondres bedrijven bij hun datagedreven communicatie en fulfilment. Het bedrijf biedt de kennis, ervaringen en middelen die nodig zijn om tot een unieke en gepersonaliseerde interactie met klanten te komen. Van de verzorging van data, de boodschap en de kanaalkeuze tot aan de omnichannel marketing, Pondres draagt bij aan het volledige communicatieproces.

Rate this post

Print Friendly