In Nederland vinden we het tegenwoordig heel normaal om allerlei zaken digitaal en online te regelen. Ook van zaken die persoonlijke informatie van ons verlangen, zijn wij Nederlanders niet bang. Verzekeringen vergelijken en direct afsluiten, telebankieren en belastingzaken, het is voor de meeste Nederlanders gangbaar geworden. Vroeger waren dit papierrijke processen, voor zowel de consument als de organisatie erachter. Traag ook, helemaal als bleek dat iets niet (correct) was ingevuld.

Op zichzelf staande informatiestromen

Om digitale diensten beschikbaar te maken bestaan diverse oplossingen zoals web-portalen, mobiele applicaties, web formulieren enzovoort. Al deze kanalen leveren op zichzelf staande informatiestromen op wat een goede opvolging noodzakelijk maakt. Zijn deze stromen echter goed te volgen? Komt de informatie op de juiste plek terecht? Wat als een (potentiële) klant via diverse kanalen informatie instuurt, wordt dit dan op de juiste manier verwerkt in de bedrijfsprocessen? Hoe veel tijd kost het om de diverse databases te raadplegen? Vragen die steeds belangrijker worden voor organisaties om antwoord op te krijgen. In toenemende mate willen mensen immers zaken online regelen. Is uw organisatie hier op een goede manier op voorbereid?

Klanten en verwachtingen

Naast dat meer en meer online geregeld wordt, zijn mensen ook mondiger en sneller bereid een andere organisatie te zoeken als men niet tevreden is. Zowel potentiële als bestaande klanten wensen adequaat en vooral snel geholpen te worden. De verwachtingen worden hoger en deze nemen de komende tijd waarschijnlijk alleen maar toe. Gaat er iets mis met een aanvraag, of duurt het te lang voor gereageerd wordt, dan is de kans groot dat deze (potentiële) klant het bij de concurrent gaat proberen. Het is dan ook belangrijk om de contactmomenten vloeiend te laten verlopen.

De perfecte frontoffice tool

Kofax TotalAgility is de perfecte frontoffice tool die alle andere tools verbindt. Vanuit één tool alle informatiestromen beheren, processen automatisch opstarten en informatie inzichtelijk maken. Aanvraag formulier niet volledig ingevuld door de klant? Geen probleem, u kunt het proces zo inrichten dat de klant automatisch een e-mail krijgt om de ontbrekende gegevens aan te vullen. Een kopie nodig van een identiteitsbewijs of ander document? De klant krijgt dan een e-mail met een link naar een upload locatie en de mogelijkheid om het document in te scannen met een mobiele applicatie. Zo zijn er vele oplossingen en mogelijkheden om de informatiestromen en contactmomenten te optimaliseren waarmee u een concurrentievoordeel kunt behalen. Kofax TotalAgility, hét frontoffice portaal waarin alle klantcontacten samenkomen.

Ja, hier wil ik meer over weten!

Rate this post

Print Friendly