20/20 vision Software start een landelijke campagne om meer aandacht te krijgen voor zijn succesvolle platform. Het online platform, 20/20 Xspend, biedt financials inmiddels al meer dan tien jaar volledige automatisering van budget tot betaling.

Met de nieuwe app kun je met een druk op de knop altijd en overal facturen autoriseren. Hiermee houd je op een eenvoudige manier grip en controle op de zaak. Er is gebleken dat inkoopfacturen met 20/20 Xspend gemiddeld 80% sneller geautoriseerd worden. Zo houd je duidelijk tijd over voor andere dingen.

20/20 vision Software lanceert deze innovatie met een humoristische campagne. Een flamboyante interviewer gaat de dialoog aan met financials om hen te vragen naar hun ervaringen. Maarten Ruijs (Finance Manager bij Sdu) en Han Mouton (Financial Manager Amsterdam ArenA) ondergaan het gesprek en geven hun reactie.

Maarten Ruijs legt uit dat 20/20 Xspend het werk een stuk eenvoudiger maakt. Zijn organisatie heeft te maken met meer 25.000 facturen per jaar en voorheen moest daar een volledige financiële afdeling voor worden ingericht. Maar de software 20/20 Xspend zorgt ervoor dat ze deze duizenden facturen met slechts twee man kunnen verwerken.

“Snelle verwerking, snel deelbaar inzicht, en de goede archiveringsmogelijkheid” noemt hij als grote voordelen. Wanneer hem gevraagd wordt waar hij door de gewonnen tijd aan toe is gekomen antwoordt hij: “Dieper inzicht in de cijfers voor zover het niet crediteuren aangaat. Voorheen waren we veel meer tijd kwijt aan het beoordelen van het onderwerp crediteuren zelf,” vertelt hij, “terwijl dat nu veel beter is ingebed in de organisatie. Hierdoor komen we toe aan al het andere waar cijfers over gaan.”

De excentrieke interviewer reageert quasi poëtisch: “Sinds jullie 20/20 Xspend gebruiken hebben jullie de tijd, en al die anderen hebben nog steeds een horloge.”

Han Mouton zegt dat je door de tijdbesparing van 20/20 Xspend je middelen anders aan kunt wenden en zo de algehele kwaliteit van je afdeling kunt verbeteren. “Je kunt tijd besparen en die tijd kun je vervolgens benutten om processen te optimaliseren.” Hij stelt ook dat je met de tijdswinst de functie van een financial kunt verdiepen met andere taken; bijvoorbeeld het maken van rapportages of voorspellingen. Dit zorgt voor betere en blijere werknemers op de financiële afdeling.

De nieuwe campagne moet iedereen in het vakgebied op de hoogte brengen van de voordelen van 20/20 Xspend. En met de humoristische inslag van de video’s gaat dat zeker lukken.

Kijk op gewonnentijd.nl voor meer informatie en bekijk de campagnevideo’s.

Rate this post

Print Friendly