Amsterdam, 16 maart 2015 Konica Minolta heeft tijdens de Grafische Vakbeurs 2015 de CMBO Innovatie Award gewonnen. Deze award ontving Konica Minolta voor het meest innovatieve product op de beurs. Het op een originele manier combineren van de MGI JETVARNISH 3DS met een tastbaar product, zorgde ervoor dat de vakjury Konica Minolta uitriep als winnaar van de CMBO Innovatie Award 2015.

CMBO, kennisvereniging op het gebied van trends en technologische ontwikkelingen binnen de communicatiemedia, nomineerde onder het motto van de vakbeurs ‘Let’s Innovate’, tien organisaties voor de CMBO Innovatie Award. De jury bestaande uit drie vakjournalisten, Marco den Engelsman, Herman Hartman en Alex Kunst, bekroonde onder leiding van juryvoorzitter en CMBO-bestuurslid Albert Noppen het product van Konica Minolta met deze award.

Konica Minolta combineerde het product, de MGI JETVARNISH 3DS, met een bordspel. Het bordspel werd voorzien van een 3D-spotvernislaag van de MGI JETVARNISH 3DS. De MGI JETVARNISH 3DS biedt vele creatieve mogelijkheden met een Drop-on-Demand (DoD)-technologie. Het systeem maakt het mogelijk een afdruk te ‘veredelen’ door een 3D-spotvernislaag aan te brengen. Deze vernislaag kan in hoogte variëren, waardoor een 3D-effect wordt verkregen.

Ook koppelde Konica Minolta zijn Digital1234-programma aan het bordspel. Het thema van Konica Minolta op de Grafische Vakbeurs was gelijk aan dat van het Digital1234 business development-programma: ‘Maak meer zaken mogelijk’. Het Digital1234-programma bestaat uit vier stappen en stimuleert organisaties te kiezen voor een op kansen gebaseerde benadering voor het binnenhalen van business. De hulpmiddelen die Konica Minolta daarbij biedt, zijn een combinatie van hardware, software en business development. Tijdens het spelen van het bordspel krijgen spelers te maken met kanskaarten. Op deze kanskaarten staan onderwerpen uit de Digital1234 Business Scorecard vermeld, waardoor ondernemers op een speelse manier na kunnen denken hoe ze meer zaken mogelijk kunnen maken.

Caroline Arts, Marketing Communications Expert bij Konica Minolta: “Wij zijn ontzettend blij met het winnen van de CMBO Innovatie Award. Met het bordspel als leuke attentie voor bezoekers van onze stand op de Grafische Vakbeurs, hebben we mensen kennis laten maken met de mogelijkheden van de MGI JETVARNISH 3DS en het Digital1234-programma.”

Rate this post

Print Friendly