Op donderdag 12 februari a.s. organiseert de VGP een Kennis & Netwerk Plaza Bijeenkomst met de titel, “Keuzevrijheid op de Postmarkt?”.

Het kennisdeel bestaat uit twee sprekers.

De eerste spreker van SEO Economisch Onderzoek zal inzoomen op de keuzemogelijkheden en het overstapgedrag bij het zakelijk postvervoer naar aanleiding van onderzoek wat zij in opdracht van de ACM hebben uitgevoerd. Spreker 2 van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) zal de achtergrond en de inhoud van het ontwerpbesluit Marktanalyse postsector, waaraan het SEO-onderzoek ten grondslag lag, toelichten.

Deelname aan deze uiterst interessante Kennis & Netwerk Plaza Bijeenkomst is gratis voor leden van de VGP.

Ook vertegenwoordigers van potentiële ledenorganisaties zijn deze keer van harte welkom.

Datum:                                          Donderdagmiddag 12 februari 2015

Locatie:                                        AddComm, Amersfoort

Aanvang:                                      16.15 uur

Aanmelden uitsluitend via:        info@vgp.nu

 

De middag wordt afgesloten met de mogelijkheid tot napraten, onder het genot van een hapje en een drankje.

Over de VGP

De Vereniging Grootgebruikers Postdiensten (VGP) is een initiatief van grote verzenders van geadresseerde post op de Nederlandse postmarkt. Sinds 15 augustus 2006 heeft een aantal organisaties hun krachten gebundeld. Inmiddels zijn de leden van de VGP, met gezamenlijk 1,3 miljard poststukken per jaar, verantwoordelijk voor meer dan 25% van de totale geadresseerde postmarkt in Nederland. Het doel van de VGP: belangenbehartiging en het delen van kennis tussen de leden op het gebied van documentenverwerking en postvervoer.

Rate this post

Print Friendly