VIANEN, 24 januari 2015.- Ruim 400 deelnemers telde de 19e Franchise Services Conventie. De groei zit er – na de crisis – weer in bij de ondernemers van MultiCopy | The Communication Company. De aanpak om breder de 55.000 zakelijke klanten terzijde te staan met totaaloplossingen in communicatie werpt haar vruchten af.

Don Lowe, president van het Amerikaanse moederbedrijf Franchise Services, Inc.: “Het is goed te zien dat ook in Nederland weer echte groei wordt gerealiseerd in een grafische markt die wereldwijd de nodige klappen heeft gehad. Oplages worden kleiner, het aantal opdrachten minder en prijzen staan nog steeds onder druk. Dat hebben we meer dan weten te compenseren door het aanbieden van nieuwe diensten en producten. Zoals met sign, direct marketing, interactieve campagnes, promotionele artikelen en vooral gecombineerde diensten die tezamen een communicatietotaaloplossing zijn.”

Nieuw elan

Don Lowe: “MultiCopy | The Communication Company zijn is meer dan een naam aanpassen. Het vereist een andere manier van ondernemen, denken en werken. Je moet durven te investeren in kennis, in professionals, in talent en in je klanten. Het is goed te zien dat Nederlandse MultiCopy-ondernemers daarin het voortouw nemen binnen onze industrie.”

Franchisenemer van het Jaar

Brigitte van Etten van MultiCopy Alphen aan den Rijn en Zoetermeer is uitgeroepen tot Franchisenemer van het Jaar. Gerard Slot, algemeen directeur van Franchise Services Europe: “Zij heeft laten zien dat een volledige focus op het succes van haar klanten, de sleutel is voor haar eigen succes. Zij geeft een brede communicatieondersteuning aan haar relaties, zodat zij zich weer bezig kunnen houden met groei. En het succes van haar opdrachtgevers zie je terug in haar eigen groei. In omzet, in resultaat en in plezier in het werk.”

Verkoper van het Jaar

Verkoper van het Jaar werd Jolanda Koren van MultiCopy Den Haag Forepark. Gerard Slot: “Als je net als Jolanda klanten echt durft te adviseren en met verrassende oplossingen komt, dan bindt je de opdrachtgevers niet alleen; je ziet ook je omzet toenemen omdat je méér voor hen doet.”

Rate this post

Print Friendly