Eindhoven – Tijdens haar relatiedag op 29 januari a.s. introduceert Circle Software  Djuma, een nieuw zaaksysteem. Djuma wordt als clouddienst aangeboden op basis van Software-as-a-Service (SaaS).

Gemeenten staan voor grote uitdagingen. Veranderende wet- en regelgeving, complexere taken, samenwerking met ketenpartners, verbetering van elektronische dienstverlening en slinkende budgetten. De inzet van nieuwe technologie is één van de oplossingen, maar de adoptie en beheersing daarvan blijkt vaak lastig.

Met de introductie van Djuma als clouddienst denkt Circle Software haar klanten nog meer te kunnen ontzorgen. Djuma is gebaseerd op de principes van dynamic case management. Dit betekent dat het systeem herkenbaar is voor de kenniswerker en snel configureerbaar. Door gebruik te maken van de nieuwste technieken is toegang via tablet en smartphone geregeld.

Bij de ontwikkeling van Djuma ging Circle Software zorgvuldig te werk. Zowel eigen mensen, als externe experts en klanten zijn vroegtijdig betrokken. Gezamenlijk zijn keuzes gemaakt in de functionaliteit van de oplossing, de implementatieconcepten alsook de leveringsvoorwaarden en het best passende prijsmodel.

Op de relatiedag biedt Circle Software bezoekers een dagvullend programma rondom thema’s als zaakgericht werken, klantcontact, studentendossiers, digitalisering en collaboration. Meer informatie hierover via: http://relatiedag.circlesoftware.nl.

Rate this post

Print Friendly