’s-Hertogenbosch, 18 december 2014 – Everest, de business engineering company voor financiële dienstverleners en de centrale overheid, gaat hypotheekverstrekker Obvion ondersteunen bij het realiseren van zowel een digitaal klantenportaal als een online portaal voor adviseurs. Hiermee wil Obvion haar online strategie verstevigen en klanten inzicht en grip geven op het volledige hypotheekproces. De samenwerking tussen beide partijen start met het vervangen en optimaliseren van het huidige adviseursportaal. Deze wordt vervolgens in de tweede helft van 2015 gekoppeld aan het klantportaal.

Doordat de nieuwe portalen de transparantie en zelfwerkzaamheid binnen het hypotheekproces bevorderen, wordt de betrokkenheid van zowel klanten als adviseurs vergroot. Klanten kunnen bijvoorbeeld zelf wijzigingen doorgeven, aflosscenario’s berekenen en via het portaal contact opnemen met een adviseur. Ook heeft de adviseur straks meer inzicht in de wensen van de klant, waardoor de dienstverlening geoptimaliseerd kan worden. Obvion heeft voor Everest gekozen vanwege haar vooruitstrevende inzicht in de markt en de bewezen resultaten.

Cynthia Tulp, marketingmanager bij Obvion: “Wij willen ons door de samenwerking met Everest nog beter onderscheiden in de hypothekenmarkt. We ontwikkelen de portalen om aan te sluiten bij de wensen en het gedrag van onze klanten, namelijk meer inzicht en zelf in control zijn en de digitale beweging die al jaren bij onze klanten plaatsvindt. De klant en adviseur profiteren straks op elke device van onze service, zoals ze dat al jaren van ons gewend zijn: vakkundig en kwalitatief. Obvion krijgt ook een geheel nieuwe website, in dezelfde stijl als de portalen, waarmee we een herkenbare beleving voor de klant creëren.”

Leon van Dooren, senior business consultant bij Everest: “Met de realisatie van beide portalen is Obvion straks klaar voor de toekomst en kunnen zij hun benijdenswaardige positie binnen de branche verstevigen en uitbouwen.’’

Erik Sprang, Marktmanager Finance bij Everest, voegt toe: “Wij zijn ontzettend trots dat we Obvion kunnen toevoegen aan ons klantportfolio. We zien de samenwerking dan ook als een opmaat naar een langdurige relatie.’’

Rate this post

Print Friendly